REKORDSZÁMÚ PÁLYAMUNKA ÉRKEZETT ISKOLAI PÁLYÁZATUNKRA!

Rekord számú pályázat

2018-ban is meghirdette egészségmegőrzést célzó országos pályázatát a Lidl Magyarország. Az áruházlánc ezúttal a nassolást állította fókuszba abban az összefüggésben, hogy ha nassol is a gyerek, akkor ezt egészségesen is teheti. A kampány részeként egy online kérdőíves kutatás révén már előzetesen feltérképezte a vállalat az általános iskolás gyerekek nassolási szokásait.

A kezdeményezés keretében ezúttal is meghirdetésre került az iskoláknak szóló 1 millió forint összdíjazású pályázat. A Lidl ezúttal uzsonnatervezésre hívta az intézményeket az egészség jegyében. Szakmai partnerként idén is a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével működött együtt a vállalat, hogy minél hatékonyabban, kreatív ötletekkel, receptekkel segítsen a szülőknek a gyerekek motiválásában.

Az 1 millió forint összdíjazású pályázat első helyezettje a Budaörsi Herman Ottó Általános Iskola, második helyezettje a Sajóbábonyi Deák Ferenc Általános Iskola, dobogósa pedig a Sárbogárdi Mészöly Géza Általános Iskola csapata lett. A közönségdíjat a budapesti Fodros Általános Iskola alkotása nyerte el. A "Legegészségtudatosabb iskola" díját a Pomázi Mátyás Király Általános Iskola érdemelte ki.