Három elismerést kapott Az Év Boltja 2021 versenyen a Lidl

Három elismerést kapott Az Év Boltja 2021 versenyen a Lidl

Kihirdették Az Év Boltja 2021 verseny győzteseit, melyen három díjat is elnyert a Lidl Magyarország. A vállalat friss, széles, minőségi kínálatának köszönhetően Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2021 díjjal és Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2021 elismeréssel gazdagodott. Mindemellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett a Lidl 4. kerületi, Görgey úti áruházával.

Kilencszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca, immár kilencedik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába. A nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands díjakat idén tizenhetedik alkalommal ítélte oda a 21 fős, független marketingszakmai és vállalatvezetőkből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága. A zsűri a többlépcsős előszűrést követően a reputációt, a márkaépítést, a piaci szereplést és a tradíciókat figyelembe véve pontozta, majd emelte ki a legkiválóbb márkákat.

Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl

Átadták a Megbízható Munkaadó 2021/2022-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország 2017/2018 és 2019/2020 után ismét elnyert. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek teljesítik a munkavállalóknak biztosított munka- és szociális körülményekre vonatkozó, egy szakmai bíráló bizottság által kidolgozott feltételrendszert.

A Lidl nyerte az idei Zöld Béka díjat

A Deloitte Magyarország 20. alkalommal hirdette meg a Zöld Béka Díjat, amely a nem pénzügyi jelentések készítése terén kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok elismerésére szolgál hazánkban. Az őszi pályázati időszakot követően egy 13 tagú, független szakértői zsűri előre meghatározott kritérium-, és pontrendszer alapján értékelte a beérkezett jelentéseket, amelyek közül 2020-ban egyhangúlag a Lidl Magyarország nyerte el a Legjobb Fenntarthatósági Jelentés Díjat.

CSR Hungary díjakat kapott a Lidl

A fenntartható termékfejlesztést és a vegán húshelyettesítő termékeket díjazta a zsűri

Két díjjal is elismerték a Lidl Magyarország fenntarthatósági törekvéseit. A mára már presztízsértékűvé vált Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary Díj 2020-ban is a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket, termékeket, szolgáltatásokat, projekteket értékelte. A Lidl ezúttal a „A Legjobb környezeti felelősségvállalásért” kategóriában fenntartható termékfejlesztésével és a Next Level Meat vegán termékeivel győzedelmeskedett.

A Lidl a kiskereskedelmi szektor legvonzóbb munkahelye

A PwC Magyarország idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai munkahelyválasztási preferenciákat, és ezúttal a fiatalok mellett a teljes munkaerőpiac igényeit feltérképezték a szakemberek, összesen több, mint 35 ezer válaszadó részvételével. Nagy örömünkre a fiatalok válaszai alapján a Lidl Magyarország idén is bekerült a TOP 30 legvonzóbb munkahely közé, sőt a kiskereskedelmi kategóriában elnyerte a 2020 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezését.

StarStore 2020 díjat nyert a siófoki áruházunk

StarStore 2020 díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország siófoki áruházát diszkont kategóriában, amelyet a FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián hirdettek ki.

A zsűri értékelte többek között a külső és belső dizájnt, a rendkívül széles árukínálatot, a célcsoportnak megfelelő értékesítési koncepciót és a kiszolgálás minőségét. Vállalatunk a siófoki üzlet év eleji modernizálása során nem csak a magas vásárlói élmény megteremtését vette figyelembe, hanem azt is, hogy olyan környezettudatos és környezetbarát megoldásokat valósítson meg a fenntartható fejlődés jegyében, melyek hozzájárulnak a tudatos vásárlók elégedettségének növeléséhez. A pozitív vásárlói visszajelzéseken túl a szakma elismerését is kivívta áruházunk, hiszen a StarStore 2020 díj mellett korábban elnyerte az Az Év Boltja 2020 kitüntető címet is, szintén diszkont kategóriában.

Érték és Minőség Nagydíjakat kapott a Lidl Magyarország

Magyar termékeivel négy kategóriában nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 9-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat.

Idén a diszkontlánc mind a négy nevezett terméke kiállta a szigorú zsűri próbáját, így a hagyományos magyar ízvilág jegyében készült Hazánk Kincsei szilvalekvárral és a Hazánk Kincsei lángossal, a vállalat saját házasítású, karakteres jegyekkel rendelkező Bock Cultus Cuvée száraz vörösborával, és a Grill&Fun Kézműves Hamburgerével nyerte el az elismerő Érték és Minőség Nagydíjat.

Négyszeres Lidl-siker a VinAgorán!

Közel 800 bort bírált az 50 fős zsűri a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. A rangos megmérettetésen a Lidl Magyarország három saját házasítású bora is aranyérmes kitüntetést kapott, Pannon Imperial Extra Dry pezsgőnket pedig Champion minősítéssel díjazták.
A Szekszárdon megrendezett versenyre rekordszámúnevezés érkezett, a kivételes mezőnyt tekintve pedig külön büszkeség, hogy vállalatunk három aranyéremmel és egy Champion díjjal is gazdagodhatott Magyarország egyetlen nemzetközi borversenyén. Győztes boraink között szerepel a Villányi Cabernet Sauvignon, valamint a Lidl saját házasítású Bock Cultus Cuvée és Villányi Cabernet Franc borai. A Champion-díjat 2020-ban a habzóborok és pezsgők kategóriában a Pannon Imperial Extra Dry pezsgőnknek ítélte a zsűri, mely a kategóriára jelöltek közül a legjobbnak bizonyult.

Lid Superbrands 2020

Ismét a legkiválóbb márkák között szerepel a Lidl

Nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat

A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca, immár nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.

A vállalat 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát köszönhetően magas minőségű, kedvező árú, minden igényt kiszolgáló termékkínálatának. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerés kapcsán elmondta:

„Fontos visszajelzés számunkra, hogy a szakmai zsűri továbbra is az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon vállalatunkat, amely azt is jelzi egyben, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel.” majd hozzátette: „A vásárlók maximális kiszolgálásán túl különös figyelmet fordítunk a hazai értékekre, hazai beszállítóinkra a magyar gazdaság támogatásának jegyében. Ugyanakkor köszönettel tartozunk annak a több mint 6000 munkavállalónknak is, akik lelkiismeretes, áldozatos munkájukkal hozzájárultak sikereinkhez.”

 

StarStore 2020 díjat nyert a siófoki áruházunk

Év Boltja 2020 díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

A Lidl Magyarország siófoki áruháza nyerte el Az Év Boltja 2020 címet diszkont kategóriában, amely a vállalat legnagyobb üzleteként járul hozzá a környéken élők és a nyaralók kényelmes vásárlásához. Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor és amelynek köszönhetően immár megújult külsővel és modernebb belsővel várja vásárlóközönségét.

Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2020

Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2020

Kiváló minőségű, rendkívül széles, friss zöldség és gyümölcs kínálatának köszönhetően a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője” díjat „Az Év Boltja 2020” verseny keretében. A vállalat emellett a nemrég megújult siófoki áruházával bezsebelte Az Év Boltja címet is diszkont kategóriában.

Az áruházlánc és vásárlói számára egyaránt fontos a frissesség és a minőség, ezért a vállalat kiemelt figyelmet fordít arra, hogy élelmiszer kínálata minőségi, friss termékekből álljon. Legyen szó friss salátáról, idény gyümölcsökről vagy különleges egzotikumokról, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet, hiszen hetente átlagosan 130-féle zöldség és gyümölcs kerül a polcokra.  A frissességet és a minőséget szem előtt tartva a gondos kiválasztást és a gyors szállítást követően az áruházakban dolgozók a Lidl saját minőségi kézikönyvének iránymutatásai alapján naponta többször ellenőrzik azt, hogy mindig a legkiválóbb termékek fogadják a boltba betérőket.

Berlinder Weint Trophy

Aranyérmet nyert a Lidl Tokaji Amethyst Szamorodni bora a Berliner Wein Trophy 2020 versenyen

A Lidl saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni borát arany minősítéssel díjazták a Berliner Wine Trophy nemzetközi borversenyén.

Az esemény Európa egyik legnagyobb és legrangosabb megmérettetése a termékkategóriát tekintve, melyet évente kétszer – télen és nyáron –  is megrendeznek és a 2019-es évben összesen több mint 13 600 tételt neveztek. Az immáron 24. alkalommal megrendezett borversenyre közel 40 országból érkeztek a kiváló nedűk, ahol a 250 főből álló nemzetközi, szakmai zsűri több mint 7500 bor közül ítélte oda a legjobbaknak járó érméket.

Vállalatunk méltán büszke e rangos eseményen aranyérmet elnyert borára, hiszen az áruházlánc saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni bora Tokaj egyik legszerethetőbb borkülönlegessége. Az ép és aszús szemek együttes feldolgozásának köszönhetően egy harmonikusan édes és komplex bor, mely nemcsak desszertek, hanem nagyon sokféle étel mellé, sőt önmagában is tökéletes választás.

Az év legsikeresebb promóciója 2019

Ezüst díjat nyert a Lidl "Az év legsikeresebb promóciója 2019" versenyen

A Trade magazin szervezésében idén 12. alkalommal került megrendezésre a legjobb promóciókat bemutató szakmai nap - ezúttal online formában - melyen kihirdették "Az év legsikeresebb promóciója 2019" verseny nyerteseit.

Az idei megmérettetésre az FMCG  piac szereplői 6 kategóriában nyújthattak be nevezést, közülük a kereskedelmi kategória ezüst érmét nyerte el a Lidl Magyarország a fókuszcsoportos kutatások eredményeinek és a 10 tagú zsűri döntésének értelmében. A 15 éves jubileum alkalmából meghirdetett óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampány keretében a 400.000 azonnali nyeremény mellett vállalatunk napi, heti és havi nyertest sorsolt ki a vásárlók között, a fődíj pedig egy 15 évre szóló Lidl bevásárlás volt, összesen18 millió forint értékben.

A Lidl a 2019-es év üzletlánca Magyarországon

A Lidl a 2019-es év üzletlánca Magyarországon

A Pénzcentrum év elején indított közönségszavazása alapján a 2019-es év üzletlánca a Lidl lett. Az online portál felmérésében azt vizsgálata, hogy melyik az olvasók kedvenc FMCG boltja, a 2019-es év üzletlánca.

Több mint 86 ezer szavazat érkezett a felmérés során. Az összesítetések szerint a Lidl az összes szavazat 36,5 százalékát, azaz  több mint 31 500 voksot kapott, vagyis közel annyit, mint a második-harmadik-negyedik helyezett együttvéve.

Ezúton is köszönjük vásárlóink hűségét és bizalmát!

 

Szerethető munkahelyek díj 2019

Szerethető munkahelyek díj 2019

A Szerethető Munkahelyek Díjat a Dreamjo.bs csapata hozta létre 2017-ben azzal a céllal, hogy bemutassák azokat a cégeket, ahol a munkatársak véleménye alapján igazán jó dolgozni.

Közel 500 vállalkozás mérettette meg magát az idei versenyben a "Szerethető Munkahelyek Díj 2019" elnyerése kapcsán.

A díjat 100 kis- és középvállalat és mindösszesen 25 nagyvállalat mondhatja magáénak és büszkék vagyunk arra, hogy a Lidl Magyarország is a nyertesek között foglal helyet.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Hét termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország.

A szakmai megmérettetés zsűrije mindenekelőtt az áruk minőségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során. A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon idén hét különböző kategóriában nyerte el a minőségtanúsító védjegyet és vehette át a díjakat a saját márkás hazai készítésű Tokaji Amethyst termékcsaládért, az első saját házasítású saját márkás prémium Celeste Egri Prémium Bikavérért, a Húsfarm GMO mentes baromfi termékcsaládért, a 100%-ban újrahasznosított öko bevásárló textiltáskákért, a helyben sütött pogácsa termékcsaládért, a Trattoria Alfredo Magyaros Pizzáért, valamint az idén bevezetésre került új saját márkás Pikok Pure termékcsaládért.

SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

Diszkont kategóriában az elismerést a budapesti Fehérvári úti Lidl áruház kapta

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt. A szakmai zsűri véleménye alapján a Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti üzlete érdemelte ki a SuperStore címet diszkont kategóriában. A rangos díjjal az áruház komplex innovatív megoldásait ismerték el, melyek a fenntartható fejlődés jegyében megvalósult környezettudatos és környezetbarát megoldások alkalmazása révén járulnak hozzá az áruház működésének hatékonyságához, a munkafolyamatok optimalizálásához, ezáltal pedig a vásárlók elégedettségének növeléséhez.

Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

Idén, immáron hetedik alkalommal ítélték oda a Lidl Magyarország számára a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkát díjazzák közel 90 országban.

Hipnózis kreatív reklámverseny

Hipnózis kreatív reklámverseny

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye.

Rendezvényes kategóriában 4 pályamű került shortlistre, amelyből 1 kapott díjat, a Lidl Efott megjelenését bemutató THE BIG LIDL COOK-TOGETHER kisfilme.

Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl

Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl

A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a „Megbízható Munkaadó” címet

 

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszú távú biztosításában.

Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

A budapesti Fehérvári úti Lidl álruház nyerte el az Év Boltja díjat diszkont kategóriában.

Az áruház kialakításakor az emberközpontú építészeti koncepció mellett kiemelt fókuszt kapott a fenntarthatóság is, melynek eredményeképpen komplex innovatív megoldások valósultak meg.

Az áruház kialakításakor az emberközpontú építészeti koncepció mellett kiemelt fókuszt kapott a fenntarthatóság is, melynek eredményeképpen komplex innovatív megoldások valósultak meg

Idén is elnyerte a Best Buy díjat a Lidl!

A 2018/2019-es Best Buy felmérés szerint a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt Magyarországon.

A díj alapja az ICERTIAS (International Certification Association GmbH) svájci kutatóintézet 2019 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. Az internetes felmérésben résztvevő magyar fogyasztók szerint a Lidl képviseli a legjobb ár és minőség arányt, ha a magyar piacon megtalálható termékekről és szolgáltatásokról van szó.

Az Év Terméke Díj 2019

Az Év Terméke Díj 2019

A Lidl 2019-ben is számos termékével szolgált rá a fogyasztók kitüntető bizalmára.

Az Év Terméke díj a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási rendszere, ami a fogyasztók véleményén alapul. A termékek nevezését követően egy szakmai zsűri előszűrte a jelentkezéseket, majd a GfK Hungária piackutató intézet által végzett közvélemény-kutatás során maguk a fogyasztók választották meg Az Év Termékeit.
A Lidl az "Előre csomagolt friss hal" kategóriában a Fresh Fish Today friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a "Saját márkás mosókapszula" kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, "Sportital" kategóriában a Optisana Sport izotóniás ital, "Pezsgő"kategóriában a Pannon Imperial tradicionális pezsgő és "Joghurt magas fehérjetartalommal"kategóriában a Pilos Skyr joghurt hozta el a Lidl számára a díjat.

EFFIE 2018

EFFIE 2018

A Lidl Magyarország az EFFIE 2018-as versenyén három kategóriában vehetett át döntősnek járó szobrot: kereskedelem, hosszútávú hatékonyság és szezonális marketing.

A díjakat a 2017-es karácsonyi kampány és a Szakácskönyv Trilógia hozták el.

Év Honlapja 2018

Év Honlapja 2018

A Lidl Magyaroszág weblapja a 2018-as Év Honlapja versenyen hozta el "Kereskedelem" kategóriában a szobrot és az elismerést jelentő oklevelet.

Mentes-M díj 2018

Mentes-M díj 2018

A mentes termékeket hívták versenyre a Mentes-M 2018 pályázat keretein belül.
A laktózmentes kategória pékáruk alkategóriában a Lidl polcain található Laktózmentes túrós táskanyert.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Három termékkategóriában díjazták a Lidl termékeit

A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. Szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon három elismerést is elnyert. Az új minőségtanúsító védjegyet egyrészt a hazai készítésű Chef Select termékcsalád készételeivel, másrészt a kézműves Craft Beer sörökkel, harmadrészt a Húsfarm nyúl húsaival érte el a Lidl Magyarország.

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország.

A Lidl Magyarország 2018-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat! A neves védjegy szakértői bizottsága idén tizennegyedik alkalommal méltatta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat, a Lidl pedig immáron hatodik alkalommal vehette át a kitüntetést. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

31-szeres Qudal győzelem

31-szeres Qudal győzelem

A tavalyi sikerek után a Lidl Magyarország idén is több termékkategóriában nyerte el a kiváló minőség medálját saját márkás termékeivel.

A díj alapja a svájci ICERTIAS kutatóintézet 2018-ban Magyarországon végzett piackutatása, melynek fókusza a saját márkás termékek minősége volt. Az online kutatás résztvevői szerint a Lidl 31 termékkategóriában kínálja a legjobb minőségű saját márkás termékeket a magyar piacon.

Az alábbi termékkategóriákban győzedelmeskedett a Lidl:
SÓS ROPOGTATNIVALÓK, CHIPSEK, INSTANT KÁVÉ, KONYHAKÉSZ SZÓSZOK, KUTYA ÉS MACSKA ELEDELEK, PUDINGPOROK, SZÖRPÖK, ENERGIAITALOK, KAKAÓS ITALOK, KUKORICAPELYHEK, FRISS TÉSZTÁK, BOROK, ÁLTALÁNOS TEJTERMÉKEK, TEJEK, JOGHURTOK, SAJTOK, SZÉNSAVAS ÁSVÁNYVIZEK, FAGYLALTOK, SZÁRÍTOTT HÚSTERMÉKEK, CSOKOLÁDÉK, CUKORKÁK, KONZERV ZÖLDSÉGEK, TÉSZTÁK, REGGELI MÜZLIK, GYÜMÖLCSLEVEK, ÜDÍTŐ ITALOK, KÓLÁK, SÖRÖK, FRISSEN CSOMAGOLT HÚSOK, OTTHONI TISZTÍTÓSZEREK, MOSÓPOROK

Háromszoros siker ért el a Lidl Az Év Boltja 2018 versenyen

Háromszoros siker ért el a Lidl Az Év Boltja 2018 versenyen

A Váci úti és a Victor Hugo utcai Lidl-üzletek több elismerésben is részesültek az idei Év Boltja 2018 versenyen

Az Élelmiszer szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén is meghirdette Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínálóüzleteit. A verseny eredményeként a Váci úti Lidl-üzlet győzött az online közönségszavazáson, emellett Az Év Boltja 2018 diszkont-kategória nyertese is lett. A Victor Hugo utcai Lidl-áruház pedig az Élelmiszer szaklap friss áru különdíját kapta meg.

Másodjára is a legjobb ár-minőség arány győztese a Lidl!

Másodjára is a legjobb ár-minőség arány győztese a Lidl!

A Lidl Magyarország idén is megnyerte a BestBuy díjat.

A díj alapja az ICERTIAS svájci kutatóintézet 2017 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. A felmérésben internetes felhasználókat kérdeztek meg arról, hogy melyik cég, szolgáltatás vagy termék esetén gondolják, hogy a legjobb ár-minőség arányt képviseli. A kitöltők szerint a magyar piacon megtalálhatótermékek és szolgáltatások közül összességében a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt.

"Megbízható Munkaadó" minősítés a Lidl-nek

"Megbízható Munkaadó" minősítés a Lidl-nek

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a Lidl Magyarország megkapta a "Megbízható Munkaadó" címet.

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszú távú biztosításában. A vállalat minden munkavállalójának nevében szeretnénk megköszönni az elismerés

Magyarország legismertebb munkáltatója a Lidl

Magyarország legismertebb munkáltatója a Lidl

A Lidl Magyarország a Randstad Employer Brand díjátadón elnyerte a Magyarország legismertebb munkáltatójának járó különdíjat.

A Randstad Hungary ötödik alkalommal díjazta Magyarország legvonzóbb és legismertebb munkáltatóit, a Randstad Employer Brand Research 2018-as felmérésének  eredményei alapján.

Employer Branding ezüst díj - 2018

Employer Branding ezüst díj - 2018

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) az 2018-ban harmadik alkalommal díjazta Employer Branding Awarddal, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjával azokat a vállalatokat, akik a tavalyi év során kiemelkedő teljesítményt nyújtottak a munkáltatói márkaépítés területén.

A Lidl Magyarország nagyvállalati kategóriában ezüst minősítésben részesült.

Kétszeres siker a Lollipop díjátadón

Kétszeres siker a Lollipop díjátadón

Két versenyen is dobogós helyezést ért el a Lidl Magyarország, a díjakat a Kreatív Lollipop 2017 díjátadó ünnepségen adták át

A 2017-es EFOTT Fesztiválon kiépített Lidl FesztMarket és a kapcsolódó marketingaktivitások, „rendezvényes megoldások – lakossági események” kategóriában ezüst díjat nyert el. A hatodik alkalommal megrendezett Contact Center Hangszépségversenyen pedig Somfai-Erős Dalma, a Lidl ügyfélszolgálatáról jutott be a 10 legszebb női hang közé, és a közönségszavazás eredményei alapján harmadik helyezést ért el!

Év boltja díjak a Lidl-nek!

Év boltja díjak a Lidl-nek!

Két áruházával nyert díjat a Lidl Az Év Boltja versenyen

A neves FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja elismerést a „Legkörnyezetbarátabb üzlet” kategóriában, a Margó Tivadar utcai áruház pedig „Friss áru” különdíjban részesült.

Effie-díjakat vehetett át a Lidl

Effie-díjakat vehetett át a Lidl

Két ezüst és egy bronz Effie-díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország marketingkampányait

Az Effie-díj a marketingkommunikáció legfőbb célját, az eredményességet és az üzleti sikert ismeri el. A Lidl Magyarország november 22-én kereskedelem-, illetve fogyasztási cikkek / kozmetikumok, szépségápolás kategóriában ezüst díjat vehetett át a Cien: A szépség mindenkié-kampánnyal, valamint kereskedelem kategóriában bronz díjjal jutalmazták a Minden nap Lidl nap-kampányt.

CSR Hungary Díjakat vehetett át a Lidl

CSR Hungary Díjakat vehetett át a Lidl

A Lidl Magyarország 3 kategóriában is CSR Hungary Díjat kapott

A Magyar Üzleti Felelősség Díja idén 10. alkalommal hirdette ki a CSR Hungary Díjakat, amit ebben az évben a Lidl Magyarország 3 kategóriában is elnyert: Közös ügyek – Közös felelősségek; Környezet – Zöld kiválóság és Belső CSR megoldások.
A felelősség és fenntarthatóság nem csak a Lidl-áruházak mindennapjaiban fontos, ez a szellemiség jellemző a vállalat minden területére. Ezt a munkát díjazta ezúttal a CSR Hungary, három kategóriában is.

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Ötödik alkalommal vehette át a Lidl Magyarország a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkának járó elismerést.

A Lidl Magyarország 2017-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat! A neves védjegy szakértői bizottsága idén tizenharmadik alkalommal méltatta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat, a Lidl pedig immáron ötödik alkalommal vehette át a kitüntetést. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

SuperStore 2017 díjak a Lidl-nek

SuperStore 2017 díjak a Lidl-nek

Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

A Lidl Magyarország budapesti Margó Tivadar utcai áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének nemzetközi szakmai zsűrije a SuperStore 2017 Diszkont kategória győztesének járódíjat; míg a verseny Közönségdíját a vállalat szintén fővárosi Hungária körúti, környezetbarát áruháza nyerte el.   

Ismét a Lidl Magyarország nyerte a Global CSR Awards-ot

Ismét a Lidl Magyarország nyerte a Global CSR Awards-ot

A Lidl Magyarország 2017-ben is elnyerte a Global CSR Excellence & Leadership Awards díjat „Legjobb munkahelyi gyakorlatok” kategóriában.

Az elismeréssel a munkavállalók megbecsülésére irányuló törekvéseket díjazták. A tavalyi FMCG szektor legjobb CSR gyakorlataiért járó díjat követően 2017-ben a „Legjobb munkahelyi gyakorlatok” kategóriában nyerte el a vállalat a rangos nemzetközi díjat. A „Global CSR Excellence & Leadership Awards” a legjobban megvalósított társadalmi felelősségvállaláshoz kapcsolódó programok díja, melyet 2012 óta adnak át a díjazottaknak évről évre a CSR Világnapján.

Content+Marketing Award ezüst díj a Lidl-nek!

Content+Marketing Award ezüst díj a Lidl-nek!

A Kreatív content marketing versenyén kiskereskedelmi kategóriában nyert ezüst díjat a Lidl pályázata.

A Kreatív szaklap negyedik alkalommal rendezte meg content marketing versenyét, melyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői. A verseny célja az volt, hogy díjazza azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki kreatívan a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A zsűri elismerését a Lidl Magyarország a Lidl Konyha content platform megújításáról írt pályázatáért kapta. A modernizálás során a Lidl elsősorban a sokszínűséget helyezte előtérbe, melynek részeként a heti két Lidl-szakácstól származó receptvideót megújította, valamint hétről-hétre megújuló, színes magazintartalmakkal, extra szezonális receptekkel és nyomtatható bevásárlólistával várja az oldalra látogatókat.

A Content+Marketing díjas lidlkonyha.hu az alábbi itt tekinthető meg.

Energy Globe-díjas a Lidl!

Energy Globe-díjas a Lidl!

Vállalatunk két kategóriában is a legjobbnak bizonyult a fenntarthatóság és az energiahatékonyság egyik legrangosabb nemzetközi eseményének magyarországi versenyén.

Az Energy Globe Magyarország versenyén a Lidl két kategóriában is elnyerte a rangos Energy Globe- díjat. A Hungária körúti üzletünk fejlesztéséről benyújtott pályázatunk kapta a leginnovatívabb fenntarthatósági projektnek járó díjat vállalati kategóriában, valamint az összesített legtöbb közönségszavazatot is a Lidl nyerte el. Az Energy Globe a fenntarthatóság és az energiahatékonyság egyik legrangosabb nemzetközi díja, melynek célja, hogy a legkiemelkedőbb fenntarthatósági kezdeményezéseknek nyilvánosságot és elismerést biztosítva hozzájáruljon a környezettudatos szemlélet népszerűsítéséhez. A pályázók három - vállalati, önkormányzati és a jövő generáció szemléletformálását célzó-  kategóriában, összesen közel 100 energiahatékonysági és fenntarthatósági projekttel neveztek.

Köszönjük mindenkinek  a támogatást, aki szavazatával hozzájárult vállalatunk sikeréhez!

5 kategóriában Év Terméke-díjas a Lidl!

5 kategóriában Év Terméke-díjas a Lidl!

A Lidl Magyarország 13 terméke, 5 kategóriában – sajt, bio sütési alapanyag, reform élelmiszer, gluténmentes termékcsalád, felvágott – nyerte el az Év terméke 2017 díjat.

Az Év Terméke díj a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási rendszere, ami a fogyasztók véleményén alapul. A termékek nevezését követően egy szakmai zsűri előszűrte a jelentkezéseket, majd a 75 éves múlttal rendelkező GfK Hungária piackutató intézet által végzett 2000 fő megkérdezésén alapuló közvélemény-kutatás során maguk a fogyasztók választották meg Az Év Termékeit. A Lidl Magyarország a Bluedino laktózmentes sajtával, a Castello - Bio termékcsalád, a Castello - Fit&Well termékcsalád, a Castello - Gluténmentes termékcsalád, valamint a Pikok - Pannónia termékcsalád termékeivel vívta ki a vásárlók elismerését.

Év Boltja - 2016

Év Boltja - 2016

Az Év Boltja 2016 versenyének neves FMCG- és marketingszakemberekből álló zsűrije és a közönségszavazás eredménye alapján a Lidl Magyarország az alábbi kategóriákban került ki győztesen:

- Élelmiszer szaklap friss áru különdíj: Budapest III. ker., Huszti út 20.
- Diszkont kategória: Szombathely, Zanati út 42.
- Közönségdíj győztese: Kisvárda, Attila utca 2/A

A Lidl 19 kategóriában nyerte el a kiváló minőség medálját saját márkás termékeivel

A Lidl 19 kategóriában nyerte el a kiváló minőség medálját saját márkás termékeivel

Kiemelkedő saját márkás minőség!

A Lidl 19 kategóriában nyerte el a „Top quality – azaz a kiváló minőség medálját” saját márkás termékeivel. A Qudal a svájci Icertias (International Certification Association GmbH, www.icertias.com) által 2016 szeptemberében, Magyarországon végzett nem reprezentatív, szubjektív, online fogyasztói felmérésen, az abban részt  vevő 1200 magyar fogyasztó szerint a Lidl kiemelkedő minőséget képvisel 19 saját márkás termékkategóriában a magyar piacon.

A kutatásban 43 termékkategóriát vizsgáltak, melyből a LIDL az alábbi 19 kategórában győzött:

  1. SÓS ROPOGTATNIVALÓK (ropik, perecek és hasonlók) 
  2. CHIPSEK 
  3. INSTANT KÁVÉK 
  4. KONYHAKÉSZ SZÓSZOK (PL. TÉSZTA SZÓSZOK, BARBECUE SZÓSZOK,...) 
  5. KUTYA ÉS MACSKA ELEDELEK 
  6. SZÖRPÖK (GYÜMÖLCSLEVEK, SZÖRPÖK VÍZZEL KEVERVE) 
  7. ENERGIAITALOK 
  8. KAKAÓS ITALOK 
  9. BOROK (VÖRÖS ÉS FEHÉR BOROK) 
  10. SZÉNSAVAS ÁSVÁNYVIZEK 
  11. FAGYLALTOK 
  12. SZÁRÍTOTT HÚSTERMÉKEK 
  13. CSOKOLÁDÉK 
  14. CUKORKÁK
  15. REGGELI MÜZLIK 
  16. SÖR 
  17. FRISSEN CSOMAGOLT HÚSOK 
  18. OTTHONI TISZTÍTÓSZEREK 
  19. MOSÓPOROK

Próbálja ki Ön is díjnyertes termékeinket!

Best Buy Award - 2015/2016

Best Buy Award - 2015/2016

A 2015/2016-os Best Buy Award felmérésben részt vevő magyar fogyasztók szerint a Lidl a legjobb példája az ár-minőség arányának, ha a magyar piacon megtalálható termékekről és szolgáltatásokról van szó. Továbbá a felmérésben részt vevő fogyasztók tapasztalata alapján a magyar piacon tevékenykedő nemzetközi(külföldi) kiskereskedelmi üzletláncok közül a Lidl nyújtja a legjobb ár-minőség arányát.

A Best Buy Award Magyarország felmérést a svájci ICERTIAS (International Certification Association GmbH, www.icertias.com) végezte egy online kérdőív segítségével, melyet 1200 válaszadó töltött ki Magyarországon 2015 márciusában.

Már negyedszer Superbrands díjas a Lidl!

Már negyedszer Superbrands díjas a Lidl!

Idén tizenkettedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands-díjakat. Nagy örömmel osztjuk meg Önökkel, hogy a Lidl negyedszer is megkapta a rangos elismerést. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet elnyertünk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a Lidl márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

Az Év Terméke Díj - 2016

Az Év Terméke Díj - 2016

Fit & Well pékáru családunk 2016-ban a Pékáru kategória győztese a GFK Hungária 2000 fős közvélemény kutatása alapján. 

A Fit & Well helyben sütött pékárukkal a diétázóknak, sportolóknak vagy egyszerűen azoknak szeretnénk örömet szerezni, akik lelkiismeret-furdalás nélkül szeretnének enni valami finomat. Termékeink fehérjeforrásnak és élelmirost-forrásnak minősülnek, többségében csökkentett szénhidráttartalmúak, és természetesen nagyon finomak.

Global CSR Díj - 2016

Global CSR Díj - 2016

Budapest, 2016. február 18. – A Társadalmi Felelősségvállalás Világnapján rangos nemzetközi elismerésben részesült a Lidl Magyarország. A World CSR Day szakmai zsűrije az FMCG szektor legjobb CSR gyakorlataiért járó díjjal tüntette ki az áruházláncot, a természeti és társadalmi környezetért tett példamutató és felelős működéséért. 

A díjat kiérdemlő Lidl Magyarország működésében kezdettől fogva rendszerszinten jelenik meg a felelős működés. Az egész bolthálózatra kiterjedő környezetvédelmi beruházása eredményeképpen egyedülálló módon, a keletkezett hulladék 95%-át tudja újrahasznosítani a vállalat, ezáltal jelentősen csökkentve az éves CO2 kibocsátást is. A természeti környezet védelmét célozta a Lidl a Pilisért kampány is, melynek keretében a tavalyi évben 1 millió facsemete beszerzését, közel 60 hektárnyi erdőterület faültetését támogatta az áruházlánc. 

Az Év Kereskedője Díj - 2016

Az Év Kereskedője Díj - 2016

A Lidl Magyarország első helyezést ért el „Az Év Kereskedője” versenyen „A legjobb társadalmi felelősségvállalási program (CSR)” kategóriában.

A független, szakmai zsűri öt kategóriában beérkezett pályázatok közül a természeti és társadalmi környezetért tett példamutató és felelős működéséért díjazta az áruházláncot. Büszkeséggel tölt el bennünket ez a megtiszteltetés, és inspirál abban, hogy továbbra is hasonlóképp folytassuk tevékenységünket ezen a területen.

Év Boltja - 2015

Év Boltja - 2015

A kereskedelemben, illetve az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberekből álló szakmai zsűri döntése alapján a Lidl Magyarország Budapest, Bécsi úti áruháza kapta „Az év boltja” elismerést Diszkont kategóriában, illetve a Samsung különdíját, amellyel az innovatív bolti technológiát díjazták. Szintén nagy elismerésben részesült a móri áruház