picture

Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

Idén, immáron hetedik alkalommal ítélték oda a Lidl Magyarország számára a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkát díjazzák közel 90 országban.

picture

Hipnózis kreatív reklámverseny

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye.

Rendezvényes kategóriában 4 pályamű került shortlistre, amelyből 1 kapott díjat, a Lidl Efott megjelenését bemutató THE BIG LIDL COOK-TOGETHER kisfilme.

picture

Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl

A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a „Megbízható Munkaadó” címet

 

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszú távú biztosításában.

picture

Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

A budapesti Fehérvári úti Lidl álruház nyerte el az Év Boltja díjat diszkont kategóriában.

Az áruház kialakításakor az emberközpontú építészeti koncepció mellett kiemelt fókuszt kapott a fenntarthatóság is, melynek eredményeképpen komplex innovatív megoldások valósultak meg.

picture

Idén is elnyerte a Best Buy díjat a Lidl!

A 2018/2019-es Best Buy felmérés szerint a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt Magyarországon.

A díj alapja az ICERTIAS (International Certification Association GmbH) svájci kutatóintézet 2019 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. Az internetes felmérésben résztvevő magyar fogyasztók szerint a Lidl képviseli a legjobb ár és minőség arányt, ha a magyar piacon megtalálható termékekről és szolgáltatásokról van szó.

picture

Az Év Terméke Díj 2019

A Lidl 2019-ben is számos termékével szolgált rá a fogyasztók kitüntető bizalmára.

Az Év Terméke díj a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási rendszere, ami a fogyasztók véleményén alapul. A termékek nevezését követően egy szakmai zsűri előszűrte a jelentkezéseket, majd a GfK Hungária piackutató intézet által végzett közvélemény-kutatás során maguk a fogyasztók választották meg Az Év Termékeit.
A Lidl az "Előre csomagolt friss hal" kategóriában a Fresh Fish Today friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a "Saját márkás mosókapszula" kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, "Sportital" kategóriában a Optisana Sport izotóniás ital, "Pezsgő"kategóriában a Pannon Imperial tradicionális pezsgő és "Joghurt magas fehérjetartalommal"kategóriában a Pilos Skyr joghurt hozta el a Lidl számára a díjat.

picture

EFFIE 2018

A Lidl Magyarország az EFFIE 2018-as versenyén három kategóriában vehetett át döntősnek járó szobrot: kereskedelem, hosszútávú hatékonyság és szezonális marketing.

A díjakat a 2017-es karácsonyi kampány és a Szakácskönyv Trilógia hozták el.

picture

Év Honlapja 2018

A Lidl Magyaroszág weblapja a 2018-as Év Honlapja versenyen hozta el "Kereskedelem" kategóriában a szobrot és az elismerést jelentő oklevelet.

picture

Mentes-M díj 2018

A mentes termékeket hívták versenyre a Mentes-M 2018 pályázat keretein belül.
A laktózmentes kategória pékáruk alkategóriában a Lidl polcain található Laktózmentes túrós táskanyert.

picture

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Három termékkategóriában díjazták a Lidl termékeit

A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. Szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon három elismerést is elnyert. Az új minőségtanúsító védjegyet egyrészt a hazai készítésű Chef Select termékcsalád készételeivel, másrészt a kézműves Craft Beer sörökkel, harmadrészt a Húsfarm nyúl húsaival érte el a Lidl Magyarország.

picture

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország.

A Lidl Magyarország 2018-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat! A neves védjegy szakértői bizottsága idén tizennegyedik alkalommal méltatta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat, a Lidl pedig immáron hatodik alkalommal vehette át a kitüntetést. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

picture

31-szeres Qudal győzelem

A tavalyi sikerek után a Lidl Magyarország idén is több termékkategóriában nyerte el a kiváló minőség medálját saját márkás termékeivel.

A díj alapja a svájci ICERTIAS kutatóintézet 2018-ban Magyarországon végzett piackutatása, melynek fókusza a saját márkás termékek minősége volt. Az online kutatás résztvevői szerint a Lidl 31 termékkategóriában kínálja a legjobb minőségű saját márkás termékeket a magyar piacon.

Az alábbi termékkategóriákban győzedelmeskedett a Lidl:
SÓS ROPOGTATNIVALÓK, CHIPSEK, INSTANT KÁVÉ, KONYHAKÉSZ SZÓSZOK, KUTYA ÉS MACSKA ELEDELEK, PUDINGPOROK, SZÖRPÖK, ENERGIAITALOK, KAKAÓS ITALOK, KUKORICAPELYHEK, FRISS TÉSZTÁK, BOROK, ÁLTALÁNOS TEJTERMÉKEK, TEJEK, JOGHURTOK, SAJTOK, SZÉNSAVAS ÁSVÁNYVIZEK, FAGYLALTOK, SZÁRÍTOTT HÚSTERMÉKEK, CSOKOLÁDÉK, CUKORKÁK, KONZERV ZÖLDSÉGEK, TÉSZTÁK, REGGELI MÜZLIK, GYÜMÖLCSLEVEK, ÜDÍTŐ ITALOK, KÓLÁK, SÖRÖK, FRISSEN CSOMAGOLT HÚSOK, OTTHONI TISZTÍTÓSZEREK, MOSÓPOROK

picture

Háromszoros siker ért el a Lidl Az Év Boltja 2018 versenyen

A Váci úti és a Victor Hugo utcai Lidl-üzletek több elismerésben is részesültek az idei Év Boltja 2018 versenyen

Az Élelmiszer szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén is meghirdette Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínálóüzleteit. A verseny eredményeként a Váci úti Lidl-üzlet győzött az online közönségszavazáson, emellett Az Év Boltja 2018 diszkont-kategória nyertese is lett. A Victor Hugo utcai Lidl-áruház pedig az Élelmiszer szaklap friss áru különdíját kapta meg.

picture

Másodjára is a legjobb ár-minőség arány győztese a Lidl!

A Lidl Magyarország idén is megnyerte a BestBuy díjat.

A díj alapja az ICERTIAS svájci kutatóintézet 2017 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. A felmérésben internetes felhasználókat kérdeztek meg arról, hogy melyik cég, szolgáltatás vagy termék esetén gondolják, hogy a legjobb ár-minőség arányt képviseli. A kitöltők szerint a magyar piacon megtalálhatótermékek és szolgáltatások közül összességében a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt.

picture

"Megbízható Munkaadó" minősítés a Lidl-nek

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a Lidl Magyarország megkapta a "Megbízható Munkaadó" címet.

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszú távú biztosításában. A vállalat minden munkavállalójának nevében szeretnénk megköszönni az elismerés

picture

Magyarország legismertebb munkáltatója a Lidl

A Lidl Magyarország a Randstad Employer Brand díjátadón elnyerte a Magyarország legismertebb munkáltatójának járó különdíjat.

A Randstad Hungary ötödik alkalommal díjazta Magyarország legvonzóbb és legismertebb munkáltatóit, a Randstad Employer Brand Research 2018-as felmérésének  eredményei alapján.

picture

Employer Branding ezüst díj - 2018

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) az 2018-ban harmadik alkalommal díjazta Employer Branding Awarddal, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjával azokat a vállalatokat, akik a tavalyi év során kiemelkedő teljesítményt nyújtottak a munkáltatói márkaépítés területén.

A Lidl Magyarország nagyvállalati kategóriában ezüst minősítésben részesült.

picture

Kétszeres siker a Lollipop díjátadón

Két versenyen is dobogós helyezést ért el a Lidl Magyarország, a díjakat a Kreatív Lollipop 2017 díjátadó ünnepségen adták át

A 2017-es EFOTT Fesztiválon kiépített Lidl FesztMarket és a kapcsolódó marketingaktivitások, „rendezvényes megoldások – lakossági események” kategóriában ezüst díjat nyert el. A hatodik alkalommal megrendezett Contact Center Hangszépségversenyen pedig Somfai-Erős Dalma, a Lidl ügyfélszolgálatáról jutott be a 10 legszebb női hang közé, és a közönségszavazás eredményei alapján harmadik helyezést ért el!

picture

Év boltja díjak a Lidl-nek!

Két áruházával nyert díjat a Lidl Az Év Boltja versenyen

A neves FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja elismerést a „Legkörnyezetbarátabb üzlet” kategóriában, a Margó Tivadar utcai áruház pedig „Friss áru” különdíjban részesült.

picture

Effie-díjakat vehetett át a Lidl

Két ezüst és egy bronz Effie-díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország marketingkampányait

Az Effie-díj a marketingkommunikáció legfőbb célját, az eredményességet és az üzleti sikert ismeri el. A Lidl Magyarország november 22-én kereskedelem-, illetve fogyasztási cikkek / kozmetikumok, szépségápolás kategóriában ezüst díjat vehetett át a Cien: A szépség mindenkié-kampánnyal, valamint kereskedelem kategóriában bronz díjjal jutalmazták a Minden nap Lidl nap-kampányt.

picture

CSR Hungary Díjakat vehetett át a Lidl

A Lidl Magyarország 3 kategóriában is CSR Hungary Díjat kapott

A Magyar Üzleti Felelősség Díja idén 10. alkalommal hirdette ki a CSR Hungary Díjakat, amit ebben az évben a Lidl Magyarország 3 kategóriában is elnyert: Közös ügyek – Közös felelősségek; Környezet – Zöld kiválóság és Belső CSR megoldások.
A felelősség és fenntarthatóság nem csak a Lidl-áruházak mindennapjaiban fontos, ez a szellemiség jellemző a vállalat minden területére. Ezt a munkát díjazta ezúttal a CSR Hungary, három kategóriában is.

picture

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Ötödik alkalommal vehette át a Lidl Magyarország a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkának járó elismerést.

A Lidl Magyarország 2017-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat! A neves védjegy szakértői bizottsága idén tizenharmadik alkalommal méltatta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat, a Lidl pedig immáron ötödik alkalommal vehette át a kitüntetést. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

picture

SuperStore 2017 díjak a Lidl-nek

Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

A Lidl Magyarország budapesti Margó Tivadar utcai áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének nemzetközi szakmai zsűrije a SuperStore 2017 Diszkont kategória győztesének járódíjat; míg a verseny Közönségdíját a vállalat szintén fővárosi Hungária körúti, környezetbarát áruháza nyerte el.   

picture

Ismét a Lidl Magyarország nyerte a Global CSR Awards-ot

A Lidl Magyarország 2017-ben is elnyerte a Global CSR Excellence & Leadership Awards díjat „Legjobb munkahelyi gyakorlatok” kategóriában.

Az elismeréssel a munkavállalók megbecsülésére irányuló törekvéseket díjazták. A tavalyi FMCG szektor legjobb CSR gyakorlataiért járó díjat követően 2017-ben a „Legjobb munkahelyi gyakorlatok” kategóriában nyerte el a vállalat a rangos nemzetközi díjat. A „Global CSR Excellence & Leadership Awards” a legjobban megvalósított társadalmi felelősségvállaláshoz kapcsolódó programok díja, melyet 2012 óta adnak át a díjazottaknak évről évre a CSR Világnapján.

picture

Content+Marketing Award ezüst díj a Lidl-nek!

A Kreatív content marketing versenyén kiskereskedelmi kategóriában nyert ezüst díjat a Lidl pályázata.

A Kreatív szaklap negyedik alkalommal rendezte meg content marketing versenyét, melyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői. A verseny célja az volt, hogy díjazza azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki kreatívan a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A zsűri elismerését a Lidl Magyarország a Lidl Konyha content platform megújításáról írt pályázatáért kapta. A modernizálás során a Lidl elsősorban a sokszínűséget helyezte előtérbe, melynek részeként a heti két Lidl-szakácstól származó receptvideót megújította, valamint hétről-hétre megújuló, színes magazintartalmakkal, extra szezonális receptekkel és nyomtatható bevásárlólistával várja az oldalra látogatókat.

A Content+Marketing díjas lidlkonyha.hu az alábbi itt tekinthető meg.

picture

Energy Globe-díjas a Lidl!

Vállalatunk két kategóriában is a legjobbnak bizonyult a fenntarthatóság és az energiahatékonyság egyik legrangosabb nemzetközi eseményének magyarországi versenyén.

Az Energy Globe Magyarország versenyén a Lidl két kategóriában is elnyerte a rangos Energy Globe- díjat. A Hungária körúti üzletünk fejlesztéséről benyújtott pályázatunk kapta a leginnovatívabb fenntarthatósági projektnek járó díjat vállalati kategóriában, valamint az összesített legtöbb közönségszavazatot is a Lidl nyerte el. Az Energy Globe a fenntarthatóság és az energiahatékonyság egyik legrangosabb nemzetközi díja, melynek célja, hogy a legkiemelkedőbb fenntarthatósági kezdeményezéseknek nyilvánosságot és elismerést biztosítva hozzájáruljon a környezettudatos szemlélet népszerűsítéséhez. A pályázók három - vállalati, önkormányzati és a jövő generáció szemléletformálását célzó-  kategóriában, összesen közel 100 energiahatékonysági és fenntarthatósági projekttel neveztek.

Köszönjük mindenkinek  a támogatást, aki szavazatával hozzájárult vállalatunk sikeréhez!

picture

5 kategóriában Év Terméke-díjas a Lidl!

A Lidl Magyarország 13 terméke, 5 kategóriában – sajt, bio sütési alapanyag, reform élelmiszer, gluténmentes termékcsalád, felvágott – nyerte el az Év terméke 2017 díjat.

Az Év Terméke díj a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási rendszere, ami a fogyasztók véleményén alapul. A termékek nevezését követően egy szakmai zsűri előszűrte a jelentkezéseket, majd a 75 éves múlttal rendelkező GfK Hungária piackutató intézet által végzett 2000 fő megkérdezésén alapuló közvélemény-kutatás során maguk a fogyasztók választották meg Az Év Termékeit. A Lidl Magyarország a Bluedino laktózmentes sajtával, a Castello - Bio termékcsalád, a Castello - Fit&Well termékcsalád, a Castello - Gluténmentes termékcsalád, valamint a Pikok - Pannónia termékcsalád termékeivel vívta ki a vásárlók elismerését.

picture

Év Boltja - 2016

Az Év Boltja 2016 versenyének neves FMCG- és marketingszakemberekből álló zsűrije és a közönségszavazás eredménye alapján a Lidl Magyarország az alábbi kategóriákban került ki győztesen:

- Élelmiszer szaklap friss áru különdíj: Budapest III. ker., Huszti út 20.
- Diszkont kategória: Szombathely, Zanati út 42.
- Közönségdíj győztese: Kisvárda, Attila utca 2/A

picture

A Lidl 19 kategóriában nyerte el a kiváló minőség medálját saját márkás termékeivel

Kiemelkedő saját márkás minőség!

A Lidl 19 kategóriában nyerte el a „Top quality – azaz a kiváló minőség medálját” saját márkás termékeivel. A Qudal a svájci Icertias (International Certification Association GmbH, www.icertias.com) által 2016 szeptemberében, Magyarországon végzett nem reprezentatív, szubjektív, online fogyasztói felmérésen, az abban részt  vevő 1200 magyar fogyasztó szerint a Lidl kiemelkedő minőséget képvisel 19 saját márkás termékkategóriában a magyar piacon.

A kutatásban 43 termékkategóriát vizsgáltak, melyből a LIDL az alábbi 19 kategórában győzött:

  1. SÓS ROPOGTATNIVALÓK (ropik, perecek és hasonlók) 
  2. CHIPSEK 
  3. INSTANT KÁVÉK 
  4. KONYHAKÉSZ SZÓSZOK (PL. TÉSZTA SZÓSZOK, BARBECUE SZÓSZOK,...) 
  5. KUTYA ÉS MACSKA ELEDELEK 
  6. SZÖRPÖK (GYÜMÖLCSLEVEK, SZÖRPÖK VÍZZEL KEVERVE) 
  7. ENERGIAITALOK 
  8. KAKAÓS ITALOK 
  9. BOROK (VÖRÖS ÉS FEHÉR BOROK) 
  10. SZÉNSAVAS ÁSVÁNYVIZEK 
  11. FAGYLALTOK 
  12. SZÁRÍTOTT HÚSTERMÉKEK 
  13. CSOKOLÁDÉK 
  14. CUKORKÁK
  15. REGGELI MÜZLIK 
  16. SÖR 
  17. FRISSEN CSOMAGOLT HÚSOK 
  18. OTTHONI TISZTÍTÓSZEREK 
  19. MOSÓPOROK

Próbálja ki Ön is díjnyertes termékeinket!

picture

Best Buy Award - 2015/2016

A 2015/2016-os Best Buy Award felmérésben részt vevő magyar fogyasztók szerint a Lidl a legjobb példája az ár-minőség arányának, ha a magyar piacon megtalálható termékekről és szolgáltatásokról van szó. Továbbá a felmérésben részt vevő fogyasztók tapasztalata alapján a magyar piacon tevékenykedő nemzetközi(külföldi) kiskereskedelmi üzletláncok közül a Lidl nyújtja a legjobb ár-minőség arányát.

A Best Buy Award Magyarország felmérést a svájci ICERTIAS (International Certification Association GmbH, www.icertias.com) végezte egy online kérdőív segítségével, melyet 1200 válaszadó töltött ki Magyarországon 2015 márciusában.

picture

Már negyedszer Superbrands díjas a Lidl!

Idén tizenkettedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands-díjakat. Nagy örömmel osztjuk meg Önökkel, hogy a Lidl negyedszer is megkapta a rangos elismerést. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet elnyertünk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a Lidl márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

picture

Az Év Terméke Díj - 2016

Fit & Well pékáru családunk 2016-ban a Pékáru kategória győztese a GFK Hungária 2000 fős közvélemény kutatása alapján. 

A Fit & Well helyben sütött pékárukkal a diétázóknak, sportolóknak vagy egyszerűen azoknak szeretnénk örömet szerezni, akik lelkiismeret-furdalás nélkül szeretnének enni valami finomat. Termékeink fehérjeforrásnak és élelmirost-forrásnak minősülnek, többségében csökkentett szénhidráttartalmúak, és természetesen nagyon finomak.

picture

Global CSR Díj - 2016

Budapest, 2016. február 18. – A Társadalmi Felelősségvállalás Világnapján rangos nemzetközi elismerésben részesült a Lidl Magyarország. A World CSR Day szakmai zsűrije az FMCG szektor legjobb CSR gyakorlataiért járó díjjal tüntette ki az áruházláncot, a természeti és társadalmi környezetért tett példamutató és felelős működéséért. 

A díjat kiérdemlő Lidl Magyarország működésében kezdettől fogva rendszerszinten jelenik meg a felelős működés. Az egész bolthálózatra kiterjedő környezetvédelmi beruházása eredményeképpen egyedülálló módon, a keletkezett hulladék 95%-át tudja újrahasznosítani a vállalat, ezáltal jelentősen csökkentve az éves CO2 kibocsátást is. A természeti környezet védelmét célozta a Lidl a Pilisért kampány is, melynek keretében a tavalyi évben 1 millió facsemete beszerzését, közel 60 hektárnyi erdőterület faültetését támogatta az áruházlánc. 

picture

Az Év Kereskedője Díj - 2016

A Lidl Magyarország első helyezést ért el „Az Év Kereskedője” versenyen „A legjobb társadalmi felelősségvállalási program (CSR)” kategóriában.

A független, szakmai zsűri öt kategóriában beérkezett pályázatok közül a természeti és társadalmi környezetért tett példamutató és felelős működéséért díjazta az áruházláncot. Büszkeséggel tölt el bennünket ez a megtiszteltetés, és inspirál abban, hogy továbbra is hasonlóképp folytassuk tevékenységünket ezen a területen.

picture

Év Boltja - 2015

A kereskedelemben, illetve az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberekből álló szakmai zsűri döntése alapján a Lidl Magyarország Budapest, Bécsi úti áruháza kapta „Az év boltja” elismerést Diszkont kategóriában, illetve a Samsung különdíját, amellyel az innovatív bolti technológiát díjazták. Szintén nagy elismerésben részesült a móri áruház