Ezüst díjat nyert a Lidl "Az év legsikeresebb promóciója 2019" versenyen
A Trade magazin szervezésében idén 12. alkalommal került megrendezésre a legjobb promóciókat bemutató szakmai nap - ezúttal online formában - melyen kihirdették "Az év legsikeresebb promóciója 2019" verseny nyerteseit.
Az idei megmérettetésre az FMCG piac szereplői 6 kategóriában nyújthattak be nevezést, közülük a kereskedelmi kategória ezüst érmét nyerte el a Lidl Magyarország a fókuszcsoportos kutatások eredményeinek és a 10 tagú zsűri döntésének értelmében. A 15 éves jubileum alkalmából meghirdetett óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampány keretében a 400.000 azonnali nyeremény mellett vállalatunk napi, heti és havi nyertest sorsolt ki a vásárlók között, a fődíj pedig egy 15 évre szóló Lidl bevásárlás volt, összesen18 millió forint értékben.