Fenntarthatóság Szimbóluma

DÍJAZTÁK A LIDL FENNTARTHATÓSÁGI KEZDEMÉNYEZÉSÉT

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti fenntarthatósági kezdeményezését, a River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább Dunáért rendezvényt. A Fenntarthatóság Szimbóluma verseny célja, hogy minden évben olyan programokat mutassanak be, melyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövőhöz.

A REset Plastic stratégia egy átfogó stratégia, melynek rendkívül fontos eleme a REmove láb, azaz, hogy a már természetbe kijutott műanyagtól, hulladéktól megszabadítsuk a környezetünket. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi évben megvalósított River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább Dunáért” rendezvényünk során egyetlen délután alatt közel 1,5 tonna hulladékól tisztítottuk meg a Francia-öböl területét Budapesten. Nemzetközi szinten pedig Európa-szerte 10 országból, összesen 16 Lidl és Kaufland vállalat vett részt a kampányban, és tettünk együtt a fenntarthatóbb jövőért. Az pedig külön örömünkre szolgál, hogy a kollégáinkkal közösen megvalósított összefogásunkat ilyen értékes szakmai elismeréssel jutalmazták” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

 

2022 Legvonzóbb Munkahelye Kiskereskedelmi Kategóriában I. helyezett

Ismét a Lidl lett az Év Legvonzóbb Munkahelye

Átadták a PwC 2022 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat, melyen a Lidl Magyarország győzedelmeskedett a kiskereskedelmi kategóriában, így immáron második alkalommal került a dobogó legfelső fokára.

A PwC Magyarország közel 25.000 fő megkérdezésével idén hatodik alkalommal mérte fel a hazai munkahelyválasztási preferenciákat, munkaerőpiaci igényeket. Online felmérés keretében arra voltak kíváncsiak, hogy a 16 évnél idősebb diákok, hallgatók, illetve munkavállalók számára milyen tényezők és juttatások meghatározóak, milyen elvárásokat fogalmaznak meg a munkaadókkal szemben, valamint melyek azok a hazai munkáltatói márkák, melyek a leginkább vonzóak számukra. A kutatásban részt vett válaszadók értékelése alapján a PwC összesen 10 iparági és egy összesített kategóriában hirdette ki 2022 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat, melyen a Lidl Magyarország a Retail (kiskerekedelem) kategória első helyezettje lett.  

 

Hazánk Kincsei márka elnyerte a Kiváló Fogyasztói és Kiváló Innovációs Márka díjakat a MagyarBrands programban

A legkiválóbb márkák közé választották a Hazánk Kincsei termékcsaládot

A Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja sorozatban negyedik éve részesült a legkiválóbb hazai márkákat jelölő MagyarBrands elismerésben, és idén is kettő, a Kiváló Fogyasztói és Kiváló Innovációs Márka kategóriában került be a legjobbak közé.

A vállalat 2017-ben bevezetett márkája a magyar termékek népszerűsítése, a hazai beszállítók melletti elköteleződés és a magyar gazdaság támogatásának jegyében született, népszerűsége a fogyasztók körében töretlen.
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 13 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Ennek az összetett értékelési folyamatnak a végén a Lidl Hazánk Kincsei márkáját két kategóriában is a top márkák közé választották: MagyarBrands díjas lett a fogyasztói és az innovatív márkák között is.

Mentes-M Fenntarthatósági díj

Mentes-M verseny Fenntarthatósági díjat nyert a Lidl

A Mentes-M zsűrije értékelte a Lidl törekvéseit és Fenntarthatósági díjjal jutalmazta a bio mandulaitalok alkategóriájában a Vemondo termékcsaládhoz tartozó Bio Mandulaitalt, mely egyben karbonsemleges is. Az áruházlánc fenntartható szortimentjének részét képezik a karbonsemleges saját márkás Vemondo termékek, melyek mindegyike vegán, így fogyasztásuk kisebb ökológiai lábnyommal jár.

CSR Hungary Díj

Rangos díjjal ismerték el a Lidl Magyarország fenntarthatósági törekvéseit

A Lidl Magyarország a „Legjobb felelős és fenntartható vállalatért” és a „Legjobb innováció a körkörös gazdaságért” kategóriában is győzedelmeskedett a nagy presztízsű CSR Hungary Díj díjátadóján.

Az áruházlánc pályázatában a szerteágazó felelősségvállalási tevékenységét mutatta be, melyet a CSR Hungary Díj szakértő zsűrije a „Legjobb felelős és fenntartható vállalatért” kategóriában a legkiemelkedőbbnek ítélt. A „Legjobb innováció a körkörös gazdaságért” kategóriában pedig a Lidl műanyagcsökkentési stratégiáját és annak mentén megvalósított intézkedéseit sorolták a legjobb kezdeményezések közé. 

Az Év Diszkont Üzletlánca

A Lidl ismét Az Év Diszkont Üzletlánca

Ismét a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyen. A Trade Magazin által immár 8. alkalommal meghirdetett megmérettetésen a zsűri számos szempontot és az elért eredményeket figyelembe véve hozta meg döntését és ítélte oda a rangos elismerést a Lidl-nek.

A Trade Magazin ebben az évben is 16 kategóriában hirdette meg a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyét, melyen nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat. A szakmai zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött az ország legjobb boltjairól. A kereskedelmi láncok esetében pedig olyan sikertényezőkre és elért eredményekre volt érdemes felhívni a zsűri figyelmét, amely alapján az adott vállalat kiemelkedik a piac többi szereplője közül. A Lidl Magyarország pályázati anyagában bemutatta működését, eddig elért kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait.

Érték és Minőség Nagydíj

Nívódíjas lett a Lidl Magyarország

A Lidl Magyarországot rangos Vállalkozási Nívódíjjal tüntették ki az Érték és Minőség Nagydíjon. A Nívódíj mellett a vállalat 4 hazai terméke Érték és Minőség Nagydíj elismerésben részesült.

A vállalat az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről, és ezen törekvéseit ezúttal a rangos Vállalkozási Nívódíjjal ismertek el.  Mindezeken túl újabb négy terméke, a helyben sütött Gluténmentes kakaós csiga, a magyar tehéntúróból készülő Pilos Jumbo túródesszert, a kiváló magyar tejből előállított Pilos Free from laktózmentes kakaó, valamint a Pur Pur szilvás batyu érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíjat.

Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője

Harmadszor is Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője a Lidl

Diszkont kategóriában a Csalogány utcai áruházával győzedelmeskedett

Sorozatban harmadik éve a Lidl Magyarországot választották meg az Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedőjének, köszönhetően friss, széles, minőségi kínálatának. A vállalat emellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett második kerületi, Csalogány utcai áruházával.

A Store Insider szaklap idén nyolcadik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A győzteseket egy ünnepélyes díjátadó keretében hirdették ki, amelyen kiderült, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a vállalat harmadik éve büszkélkedhet Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címmel.

Superbrands-díj

Tizedik alkalommal is Superbrands díjas a Lidl

A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő, meghatározó kiskereskedelmi lánca, tizedik alkalommal is elnyerte a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.

A nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a szakmai zsűri, mely olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.

 

Mentes M 2021

Mentes-M Díjat nyert két Lidl termék

Két saját márkás termékével is díjat nyert a Lidl a Mentes-M versenyen, melyen a PPH Média és Store Insider szaklap szakmai zsűrije hazánk legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit keresi és díjazza évről évre.

Idén két termékkategóriában nyerte el a Mentes-M Díjat vállalatunk. A Mentes-M pékáruk között a Glutén- és laktózmentes alkategóriában a Glutén- és laktózmentes pogácsával, a Mentes-M tejtermék alternatívák Laktózmentes tejes ital alkategóriájában pedig a Pilos Free From laktózmentes kakaós tejjel vívta ki cégünk a szakmai grémium elismerését.

Top Employer 2022

Top Employer 2022 díjat nyert a Lidl Magyarország


A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé.

A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak. Idén a Lidl összesen 25 országban nyerte el a rangos Top Employer elismerést, és megkapta a "Top Employer Europe" pecsétet is.
További információért kattintson ide.
 
A Top Employer 2022 Hungary egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján értékelt elismerés, amelynek alapja a nemzetközi Top Employers Institute által meghirdetett Top Employer megmérettetés.  A Top Employers Institute a vállalatokat a HR Best Practices kérdőívben megadott információk alapján értékeli és minősíti. Ez hat átfogó HR-dimenziót és húsz HR-területet foglal magában, mint például a HR stratégia, a munkakörnyezet, a toborzás, az oktatás és a jólét.  https://www.top-employers.com/

Az Év Honlapja 2021

Közönségdíjas lett a Lidl Plus

​Duplázott a Lidl idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.

Szerethető munkahelyek

2021-ben is Szerethető Munkahely a Lidl

A Lidl Magyarország 2019 után idén is elnyerte a Szerethető Munkahely Díjat, melyet a Dreamjo.bs csapata hozott létre 2017-ben. A díjjal azokat a cégeket ismerik el, ahol a munkavállalók és munkakeresők szavazatai alapján a legjobb dolgozni.

Az idei díj elnyeréséért 1600 nevező szállt ringbe, köztük közel 180 nagyvállalat, az elismerést ugyanakkor mindösszesen 35 nagyvállalat zsebelhette be. Ezért is tölt el büszkeséggel minket, hogy a Lidl Magyarország is a nyertesek közé tartozik, és „Dolgoznék itt” különdíjat is kaptunk.

Ezúton is köszönjük kollégáinknak és a ránk szavazóknak, hogy hozzájárultak a díj elnyeréséhez!

A Szerethető Munkahelyek 2021 alapja a Dreamjo.bs által Magyarországon működő vállalatok körében meghirdetett Szerethető Munkahelyek verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, az interneten történő közönségszavazás eredménye alapján odaítélt díj. A szavazatok alapján a Lidl Magyarország a nagyvállalat kategóriában Szerethető Munkahely, és "Dolgoznék itt" különdíjas. www.szerethetomunkahelyek.hu

Az Év kereskedője

Díjeső hullott és összesen három elismerést hozott el a Lidl Magyarország az idei StarStore versenyről.

A boltok versenyében vállalatunk 4. kerületi, Görgey úti áruháza kapta Az Év Diszkont Üzlete 2021 címet, míg a kereskedelmi láncok megmérettetésében a Lidl lett Az Év Diszkont Üzletlánca 2021. A pályázott kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján, pontazonossággal, így megosztottan, de szintén a Lidl lett az egyik abszolút győztes és Az Év Kiskereskedője 2021 cím büszke tulajdonosa.

Az ÉV KISKERESKEDŐJE 2021 díj alapja a Trade Magazin által Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontok és üzletláncok részére meghirdetett „2021 Starstore – Év Kereskedője” elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban értékelt elismerés.

A Trade Magazin által 2021. évre kiírt StarStore – Év Kereskedője versenyen, a beérkezett pályázatokból a szakmai zsűri értékelése alapján a LIDL Magyarország megnyerte a diszkont üzletlánc kategóriát, teljesítve a versenyszabályzatban előírtakat, és egyben a legmagasabb pontszámot érte el a láncok versenyében az összes kategória közül, pontazonossággal egy másik kereskedelmi lánccal. Erre figyelemmel jogosult a Retailer of the Year, illetve Az Év Kiskereskedője 2021 cím önálló használatára is.

 

Aranyérmet nyertek a Lidl borai a Berliner Wein Trophy 2021 versenyen

A Lidl saját márkás, 5 Puttonyos Tokaji Aszú és az Ausztrál Chardonay borait aranyéremmel jutalmazták a nemzetközi, Berliner Wein Trophy nemzetközi borversenyén.

Az esemény a borágazat egyik legnagyobb és legrangosabb megmérettetése Európában. Az immáron 25. alkalommal megrendezett versenyen egy 150 fős független, nemzetközi szakértőkből álló zsűri szigorú irányelvek szerint több mint 8000 bor közül választotta ki a legjobbakat.

Vállalatunk rendkívül büszke e rangos eseményen díjazott boraira. Az 5 puttonyos Tokaji Aszú gazdag ízvilágú, természetesen édes borkülönlegesség, melyet önmagában is fogyaszthatunk, de érdemes kipróbálni kéksajtokkal és libamájjal. Az másik aranyérmes, az Ausztrál Chardonay egy testes, száraz fehérbor, mely érlelt sajtok mellé, grillezéshez és sertés sültek mellé remek választás.

 

Három elismerést kapott Az Év Boltja 2021 versenyen a Lidl

Három elismerést kapott Az Év Boltja 2021 versenyen a Lidl

Kihirdették Az Év Boltja 2021 verseny győzteseit, melyen három díjat is elnyert a Lidl Magyarország. A vállalat friss, széles, minőségi kínálatának köszönhetően Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2021 díjjal és Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2021 elismeréssel gazdagodott. Mindemellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett a Lidl 4. kerületi, Görgey úti áruházával.

Kilencszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca, immár kilencedik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába. A nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands díjakat idén tizenhetedik alkalommal ítélte oda a 21 fős, független marketingszakmai és vállalatvezetőkből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága. A zsűri a többlépcsős előszűrést követően a reputációt, a márkaépítést, a piaci szereplést és a tradíciókat figyelembe véve pontozta, majd emelte ki a legkiválóbb márkákat.

Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl

Átadták a Megbízható Munkaadó 2021/2022-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország 2017/2018 és 2019/2020 után ismét elnyert. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek teljesítik a munkavállalóknak biztosított munka- és szociális körülményekre vonatkozó, egy szakmai bíráló bizottság által kidolgozott feltételrendszert.

A Lidl nyerte az idei Zöld Béka díjat

A Deloitte Magyarország 20. alkalommal hirdette meg a Zöld Béka Díjat, amely a nem pénzügyi jelentések készítése terén kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok elismerésére szolgál hazánkban. Az őszi pályázati időszakot követően egy 13 tagú, független szakértői zsűri előre meghatározott kritérium-, és pontrendszer alapján értékelte a beérkezett jelentéseket, amelyek közül 2020-ban egyhangúlag a Lidl Magyarország nyerte el a Legjobb Fenntarthatósági Jelentés Díjat.

CSR Hungary díjakat kapott a Lidl

A fenntartható termékfejlesztést és a vegán húshelyettesítő termékeket díjazta a zsűri

Két díjjal is elismerték a Lidl Magyarország fenntarthatósági törekvéseit. A mára már presztízsértékűvé vált Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary Díj 2020-ban is a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket, termékeket, szolgáltatásokat, projekteket értékelte. A Lidl ezúttal a „A Legjobb környezeti felelősségvállalásért” kategóriában fenntartható termékfejlesztésével és a Next Level Meat vegán termékeivel győzedelmeskedett.

A Lidl a kiskereskedelmi szektor legvonzóbb munkahelye

A PwC Magyarország idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai munkahelyválasztási preferenciákat, és ezúttal a fiatalok mellett a teljes munkaerőpiac igényeit feltérképezték a szakemberek, összesen több, mint 35 ezer válaszadó részvételével. Nagy örömünkre a fiatalok válaszai alapján a Lidl Magyarország idén is bekerült a TOP 30 legvonzóbb munkahely közé, sőt a kiskereskedelmi kategóriában elnyerte a 2020 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezését.

StarStore 2020 díjat nyert a siófoki áruházunk

StarStore 2020 díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország siófoki áruházát diszkont kategóriában, amelyet a FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián hirdettek ki.

A zsűri értékelte többek között a külső és belső dizájnt, a rendkívül széles árukínálatot, a célcsoportnak megfelelő értékesítési koncepciót és a kiszolgálás minőségét. Vállalatunk a siófoki üzlet év eleji modernizálása során nem csak a magas vásárlói élmény megteremtését vette figyelembe, hanem azt is, hogy olyan környezettudatos és környezetbarát megoldásokat valósítson meg a fenntartható fejlődés jegyében, melyek hozzájárulnak a tudatos vásárlók elégedettségének növeléséhez. A pozitív vásárlói visszajelzéseken túl a szakma elismerését is kivívta áruházunk, hiszen a StarStore 2020 díj mellett korábban elnyerte az Az Év Boltja 2020 kitüntető címet is, szintén diszkont kategóriában.

Érték és Minőség Nagydíjakat kapott a Lidl Magyarország

Magyar termékeivel négy kategóriában nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 9-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat.

Idén a diszkontlánc mind a négy nevezett terméke kiállta a szigorú zsűri próbáját, így a hagyományos magyar ízvilág jegyében készült Hazánk Kincsei szilvalekvárral és a Hazánk Kincsei lángossal, a vállalat saját házasítású, karakteres jegyekkel rendelkező Bock Cultus Cuvée száraz vörösborával, és a Grill&Fun Kézműves Hamburgerével nyerte el az elismerő Érték és Minőség Nagydíjat.

Az Év kereskedője

Díjeső hullott és összesen három elismerést hozott el a Lidl Magyarország az idei StarStore versenyről.

A boltok versenyében vállalatunk 4. kerületi, Görgey úti áruháza kapta Az Év Diszkont Üzlete 2021 címet, míg a kereskedelmi láncok megmérettetésében a Lidl lett Az Év Diszkont Üzletlánca 2021. A pályázott kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján, pontazonossággal, így megosztottan, de szintén a Lidl lett az egyik abszolút győztes és Az Év Kiskereskedője 2021 cím büszke tulajdonosa.

Az ÉV KISKERESKEDŐJE 2021 díj alapja a Trade Magazin által Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontok és üzletláncok részére meghirdetett „2021 Starstore – Év Kereskedője” elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban értékelt elismerés.

A Trade Magazin által 2021. évre kiírt StarStore – Év Kereskedője versenyen, a beérkezett pályázatokból a szakmai zsűri értékelése alapján a LIDL Magyarország megnyerte a diszkont üzletlánc kategóriát, teljesítve a versenyszabályzatban előírtakat, és egyben a legmagasabb pontszámot érte el a láncok versenyében az összes kategória közül, pontazonossággal egy másik kereskedelmi lánccal. Erre figyelemmel jogosult a Retailer of the Year, illetve Az Év Kiskereskedője 2021 cím önálló használatára is.

 

Négyszeres Lidl-siker a VinAgorán!

Közel 800 bort bírált az 50 fős zsűri a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. A rangos megmérettetésen a Lidl Magyarország három saját házasítású bora is aranyérmes kitüntetést kapott, Pannon Imperial Extra Dry pezsgőnket pedig Champion minősítéssel díjazták.
A Szekszárdon megrendezett versenyre rekordszámúnevezés érkezett, a kivételes mezőnyt tekintve pedig külön büszkeség, hogy vállalatunk három aranyéremmel és egy Champion díjjal is gazdagodhatott Magyarország egyetlen nemzetközi borversenyén. Győztes boraink között szerepel a Villányi Cabernet Sauvignon, valamint a Lidl saját házasítású Bock Cultus Cuvée és Villányi Cabernet Franc borai. A Champion-díjat 2020-ban a habzóborok és pezsgők kategóriában a Pannon Imperial Extra Dry pezsgőnknek ítélte a zsűri, mely a kategóriára jelöltek közül a legjobbnak bizonyult.

Lid Superbrands 2020

Ismét a legkiválóbb márkák között szerepel a Lidl

Nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat

A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca, immár nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.

A vállalat 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát köszönhetően magas minőségű, kedvező árú, minden igényt kiszolgáló termékkínálatának. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerés kapcsán elmondta:

„Fontos visszajelzés számunkra, hogy a szakmai zsűri továbbra is az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon vállalatunkat, amely azt is jelzi egyben, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel.” majd hozzátette: „A vásárlók maximális kiszolgálásán túl különös figyelmet fordítunk a hazai értékekre, hazai beszállítóinkra a magyar gazdaság támogatásának jegyében. Ugyanakkor köszönettel tartozunk annak a több mint 6000 munkavállalónknak is, akik lelkiismeretes, áldozatos munkájukkal hozzájárultak sikereinkhez.”

 

StarStore 2020 díjat nyert a siófoki áruházunk

Év Boltja 2020 díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

A Lidl Magyarország siófoki áruháza nyerte el Az Év Boltja 2020 címet diszkont kategóriában, amely a vállalat legnagyobb üzleteként járul hozzá a környéken élők és a nyaralók kényelmes vásárlásához. Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor és amelynek köszönhetően immár megújult külsővel és modernebb belsővel várja vásárlóközönségét.

Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2020

Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2020

Kiváló minőségű, rendkívül széles, friss zöldség és gyümölcs kínálatának köszönhetően a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője” díjat „Az Év Boltja 2020” verseny keretében. A vállalat emellett a nemrég megújult siófoki áruházával bezsebelte Az Év Boltja címet is diszkont kategóriában.

Az áruházlánc és vásárlói számára egyaránt fontos a frissesség és a minőség, ezért a vállalat kiemelt figyelmet fordít arra, hogy élelmiszer kínálata minőségi, friss termékekből álljon. Legyen szó friss salátáról, idény gyümölcsökről vagy különleges egzotikumokról, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet, hiszen hetente átlagosan 130-féle zöldség és gyümölcs kerül a polcokra.  A frissességet és a minőséget szem előtt tartva a gondos kiválasztást és a gyors szállítást követően az áruházakban dolgozók a Lidl saját minőségi kézikönyvének iránymutatásai alapján naponta többször ellenőrzik azt, hogy mindig a legkiválóbb termékek fogadják a boltba betérőket.

Berlinder Weint Trophy

Aranyérmet nyert a Lidl Tokaji Amethyst Szamorodni bora a Berliner Wein Trophy 2020 versenyen

A Lidl saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni borát arany minősítéssel díjazták a Berliner Wine Trophy nemzetközi borversenyén.

Az esemény Európa egyik legnagyobb és legrangosabb megmérettetése a termékkategóriát tekintve, melyet évente kétszer – télen és nyáron –  is megrendeznek és a 2019-es évben összesen több mint 13 600 tételt neveztek. Az immáron 24. alkalommal megrendezett borversenyre közel 40 országból érkeztek a kiváló nedűk, ahol a 250 főből álló nemzetközi, szakmai zsűri több mint 7500 bor közül ítélte oda a legjobbaknak járó érméket.

Vállalatunk méltán büszke e rangos eseményen aranyérmet elnyert borára, hiszen az áruházlánc saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni bora Tokaj egyik legszerethetőbb borkülönlegessége. Az ép és aszús szemek együttes feldolgozásának köszönhetően egy harmonikusan édes és komplex bor, mely nemcsak desszertek, hanem nagyon sokféle étel mellé, sőt önmagában is tökéletes választás.

Az év legsikeresebb promóciója 2019

Ezüst díjat nyert a Lidl "Az év legsikeresebb promóciója 2019" versenyen

A Trade magazin szervezésében idén 12. alkalommal került megrendezésre a legjobb promóciókat bemutató szakmai nap - ezúttal online formában - melyen kihirdették "Az év legsikeresebb promóciója 2019" verseny nyerteseit.

Az idei megmérettetésre az FMCG  piac szereplői 6 kategóriában nyújthattak be nevezést, közülük a kereskedelmi kategória ezüst érmét nyerte el a Lidl Magyarország a fókuszcsoportos kutatások eredményeinek és a 10 tagú zsűri döntésének értelmében. A 15 éves jubileum alkalmából meghirdetett óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampány keretében a 400.000 azonnali nyeremény mellett vállalatunk napi, heti és havi nyertest sorsolt ki a vásárlók között, a fődíj pedig egy 15 évre szóló Lidl bevásárlás volt, összesen18 millió forint értékben.

A Lidl a 2019-es év üzletlánca Magyarországon

A Lidl a 2019-es év üzletlánca Magyarországon

A Pénzcentrum év elején indított közönségszavazása alapján a 2019-es év üzletlánca a Lidl lett. Az online portál felmérésében azt vizsgálata, hogy melyik az olvasók kedvenc FMCG boltja, a 2019-es év üzletlánca.

Több mint 86 ezer szavazat érkezett a felmérés során. Az összesítetések szerint a Lidl az összes szavazat 36,5 százalékát, azaz  több mint 31 500 voksot kapott, vagyis közel annyit, mint a második-harmadik-negyedik helyezett együttvéve.

Ezúton is köszönjük vásárlóink hűségét és bizalmát!

 

Szerethető munkahelyek díj 2019

Szerethető munkahelyek díj 2019

A Szerethető Munkahelyek Díjat a Dreamjo.bs csapata hozta létre 2017-ben azzal a céllal, hogy bemutassák azokat a cégeket, ahol a munkatársak véleménye alapján igazán jó dolgozni.

Közel 500 vállalkozás mérettette meg magát az idei versenyben a "Szerethető Munkahelyek Díj 2019" elnyerése kapcsán.

A díjat 100 kis- és középvállalat és mindösszesen 25 nagyvállalat mondhatja magáénak és büszkék vagyunk arra, hogy a Lidl Magyarország is a nyertesek között foglal helyet.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Hét termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország.

A szakmai megmérettetés zsűrije mindenekelőtt az áruk minőségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során. A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon idén hét különböző kategóriában nyerte el a minőségtanúsító védjegyet és vehette át a díjakat a saját márkás hazai készítésű Tokaji Amethyst termékcsaládért, az első saját házasítású saját márkás prémium Celeste Egri Prémium Bikavérért, a Húsfarm GMO mentes baromfi termékcsaládért, a 100%-ban újrahasznosított öko bevásárló textiltáskákért, a helyben sütött pogácsa termékcsaládért, a Trattoria Alfredo Magyaros Pizzáért, valamint az idén bevezetésre került új saját márkás Pikok Pure termékcsaládért.

SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

Diszkont kategóriában az elismerést a budapesti Fehérvári úti Lidl áruház kapta

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt. A szakmai zsűri véleménye alapján a Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti üzlete érdemelte ki a SuperStore címet diszkont kategóriában. A rangos díjjal az áruház komplex innovatív megoldásait ismerték el, melyek a fenntartható fejlődés jegyében megvalósult környezettudatos és környezetbarát megoldások alkalmazása révén járulnak hozzá az áruház működésének hatékonyságához, a munkafolyamatok optimalizálásához, ezáltal pedig a vásárlók elégedettségének növeléséhez.

Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

Idén, immáron hetedik alkalommal ítélték oda a Lidl Magyarország számára a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkát díjazzák közel 90 országban.

Hipnózis kreatív reklámverseny

Hipnózis kreatív reklámverseny

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye.

Rendezvényes kategóriában 4 pályamű került shortlistre, amelyből 1 kapott díjat, a Lidl Efott megjelenését bemutató THE BIG LIDL COOK-TOGETHER kisfilme.

Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl

Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl

A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a „Megbízható Munkaadó” címet

 

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszú távú biztosításában.

Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

Év Boltja díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

A budapesti Fehérvári úti Lidl álruház nyerte el az Év Boltja díjat diszkont kategóriában.

Az áruház kialakításakor az emberközpontú építészeti koncepció mellett kiemelt fókuszt kapott a fenntarthatóság is, melynek eredményeképpen komplex innovatív megoldások valósultak meg.

Az áruház kialakításakor az emberközpontú építészeti koncepció mellett kiemelt fókuszt kapott a fenntarthatóság is, melynek eredményeképpen komplex innovatív megoldások valósultak meg

Idén is elnyerte a Best Buy díjat a Lidl!

A 2018/2019-es Best Buy felmérés szerint a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt Magyarországon.

A díj alapja az ICERTIAS (International Certification Association GmbH) svájci kutatóintézet 2019 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. Az internetes felmérésben résztvevő magyar fogyasztók szerint a Lidl képviseli a legjobb ár és minőség arányt, ha a magyar piacon megtalálható termékekről és szolgáltatásokról van szó.

Az Év Terméke Díj 2019

Az Év Terméke Díj 2019

A Lidl 2019-ben is számos termékével szolgált rá a fogyasztók kitüntető bizalmára.

Az Év Terméke díj a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási rendszere, ami a fogyasztók véleményén alapul. A termékek nevezését követően egy szakmai zsűri előszűrte a jelentkezéseket, majd a GfK Hungária piackutató intézet által végzett közvélemény-kutatás során maguk a fogyasztók választották meg Az Év Termékeit.
A Lidl az "Előre csomagolt friss hal" kategóriában a Fresh Fish Today friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a "Saját márkás mosókapszula" kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, "Sportital" kategóriában a Optisana Sport izotóniás ital, "Pezsgő"kategóriában a Pannon Imperial tradicionális pezsgő és "Joghurt magas fehérjetartalommal"kategóriában a Pilos Skyr joghurt hozta el a Lidl számára a díjat.

EFFIE 2018

EFFIE 2018

A Lidl Magyarország az EFFIE 2018-as versenyén három kategóriában vehetett át döntősnek járó szobrot: kereskedelem, hosszútávú hatékonyság és szezonális marketing.

A díjakat a 2017-es karácsonyi kampány és a Szakácskönyv Trilógia hozták el.

Év Honlapja 2018

Év Honlapja 2018

A Lidl Magyaroszág weblapja a 2018-as Év Honlapja versenyen hozta el "Kereskedelem" kategóriában a szobrot és az elismerést jelentő oklevelet.

Mentes-M díj 2018

Mentes-M díj 2018

A mentes termékeket hívták versenyre a Mentes-M 2018 pályázat keretein belül.
A laktózmentes kategória pékáruk alkategóriában a Lidl polcain található Laktózmentes túrós táskanyert.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Három termékkategóriában díjazták a Lidl termékeit

A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. Szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon három elismerést is elnyert. Az új minőségtanúsító védjegyet egyrészt a hazai készítésű Chef Select termékcsalád készételeivel, másrészt a kézműves Craft Beer sörökkel, harmadrészt a Húsfarm nyúl húsaival érte el a Lidl Magyarország.

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország.

A Lidl Magyarország 2018-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat! A neves védjegy szakértői bizottsága idén tizennegyedik alkalommal méltatta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat, a Lidl pedig immáron hatodik alkalommal vehette át a kitüntetést. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

31-szeres Qudal győzelem

31-szeres Qudal győzelem

A tavalyi sikerek után a Lidl Magyarország idén is több termékkategóriában nyerte el a kiváló minőség medálját saját márkás termékeivel.

A díj alapja a svájci ICERTIAS kutatóintézet 2018-ban Magyarországon végzett piackutatása, melynek fókusza a saját márkás termékek minősége volt. Az online kutatás résztvevői szerint a Lidl 31 termékkategóriában kínálja a legjobb minőségű saját márkás termékeket a magyar piacon.

Az alábbi termékkategóriákban győzedelmeskedett a Lidl:
SÓS ROPOGTATNIVALÓK, CHIPSEK, INSTANT KÁVÉ, KONYHAKÉSZ SZÓSZOK, KUTYA ÉS MACSKA ELEDELEK, PUDINGPOROK, SZÖRPÖK, ENERGIAITALOK, KAKAÓS ITALOK, KUKORICAPELYHEK, FRISS TÉSZTÁK, BOROK, ÁLTALÁNOS TEJTERMÉKEK, TEJEK, JOGHURTOK, SAJTOK, SZÉNSAVAS ÁSVÁNYVIZEK, FAGYLALTOK, SZÁRÍTOTT HÚSTERMÉKEK, CSOKOLÁDÉK, CUKORKÁK, KONZERV ZÖLDSÉGEK, TÉSZTÁK, REGGELI MÜZLIK, GYÜMÖLCSLEVEK, ÜDÍTŐ ITALOK, KÓLÁK, SÖRÖK, FRISSEN CSOMAGOLT HÚSOK, OTTHONI TISZTÍTÓSZEREK, MOSÓPOROK

Háromszoros siker ért el a Lidl Az Év Boltja 2018 versenyen

Háromszoros siker ért el a Lidl Az Év Boltja 2018 versenyen

A Váci úti és a Victor Hugo utcai Lidl-üzletek több elismerésben is részesültek az idei Év Boltja 2018 versenyen

Az Élelmiszer szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén is meghirdette Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínálóüzleteit. A verseny eredményeként a Váci úti Lidl-üzlet győzött az online közönségszavazáson, emellett Az Év Boltja 2018 diszkont-kategória nyertese is lett. A Victor Hugo utcai Lidl-áruház pedig az Élelmiszer szaklap friss áru különdíját kapta meg.

Másodjára is a legjobb ár-minőség arány győztese a Lidl!

Másodjára is a legjobb ár-minőség arány győztese a Lidl!

A Lidl Magyarország idén is megnyerte a BestBuy díjat.

A díj alapja az ICERTIAS svájci kutatóintézet 2017 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. A felmérésben internetes felhasználókat kérdeztek meg arról, hogy melyik cég, szolgáltatás vagy termék esetén gondolják, hogy a legjobb ár-minőség arányt képviseli. A kitöltők szerint a magyar piacon megtalálhatótermékek és szolgáltatások közül összességében a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt.

"Megbízható Munkaadó" minősítés a Lidl-nek

"Megbízható Munkaadó" minősítés a Lidl-nek

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a Lidl Magyarország megkapta a "Megbízható Munkaadó" címet.

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszú távú biztosításában. A vállalat minden munkavállalójának nevében szeretnénk megköszönni az elismerés

Magyarország legismertebb munkáltatója a Lidl

Magyarország legismertebb munkáltatója a Lidl

A Lidl Magyarország a Randstad Employer Brand díjátadón elnyerte a Magyarország legismertebb munkáltatójának járó különdíjat.

A Randstad Hungary ötödik alkalommal díjazta Magyarország legvonzóbb és legismertebb munkáltatóit, a Randstad Employer Brand Research 2018-as felmérésének  eredményei alapján.

Employer Branding ezüst díj - 2018

Employer Branding ezüst díj - 2018

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) az 2018-ban harmadik alkalommal díjazta Employer Branding Awarddal, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjával azokat a vállalatokat, akik a tavalyi év során kiemelkedő teljesítményt nyújtottak a munkáltatói márkaépítés területén.

A Lidl Magyarország nagyvállalati kategóriában ezüst minősítésben részesült.

Kétszeres siker a Lollipop díjátadón

Kétszeres siker a Lollipop díjátadón

Két versenyen is dobogós helyezést ért el a Lidl Magyarország, a díjakat a Kreatív Lollipop 2017 díjátadó ünnepségen adták át

A 2017-es EFOTT Fesztiválon kiépített Lidl FesztMarket és a kapcsolódó marketingaktivitások, „rendezvényes megoldások – lakossági események” kategóriában ezüst díjat nyert el. A hatodik alkalommal megrendezett Contact Center Hangszépségversenyen pedig Somfai-Erős Dalma, a Lidl ügyfélszolgálatáról jutott be a 10 legszebb női hang közé, és a közönségszavazás eredményei alapján harmadik helyezést ért el!

Év boltja díjak a Lidl-nek!

Év boltja díjak a Lidl-nek!

Két áruházával nyert díjat a Lidl Az Év Boltja versenyen

A neves FMCG és marketing szakemberekből álló zsűri a Lidl Magyarország Hungária körúti áruházának ítélte Az Év Boltja elismerést a „Legkörnyezetbarátabb üzlet” kategóriában, a Margó Tivadar utcai áruház pedig „Friss áru” különdíjban részesült.

Effie-díjakat vehetett át a Lidl

Effie-díjakat vehetett át a Lidl

Két ezüst és egy bronz Effie-díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország marketingkampányait

Az Effie-díj a marketingkommunikáció legfőbb célját, az eredményességet és az üzleti sikert ismeri el. A Lidl Magyarország november 22-én kereskedelem-, illetve fogyasztási cikkek / kozmetikumok, szépségápolás kategóriában ezüst díjat vehetett át a Cien: A szépség mindenkié-kampánnyal, valamint kereskedelem kategóriában bronz díjjal jutalmazták a Minden nap Lidl nap-kampányt.

CSR Hungary Díjakat vehetett át a Lidl

CSR Hungary Díjakat vehetett át a Lidl

A Lidl Magyarország 3 kategóriában is CSR Hungary Díjat kapott

A Magyar Üzleti Felelősség Díja idén 10. alkalommal hirdette ki a CSR Hungary Díjakat, amit ebben az évben a Lidl Magyarország 3 kategóriában is elnyert: Közös ügyek – Közös felelősségek; Környezet – Zöld kiválóság és Belső CSR megoldások.
A felelősség és fenntarthatóság nem csak a Lidl-áruházak mindennapjaiban fontos, ez a szellemiség jellemző a vállalat minden területére. Ezt a munkát díjazta ezúttal a CSR Hungary, három kategóriában is.

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Ismét Superbrands díjas a Lidl

Ötödik alkalommal vehette át a Lidl Magyarország a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkának járó elismerést.

A Lidl Magyarország 2017-ben ismét elnyerte a Superbrands díjat! A neves védjegy szakértői bizottsága idén tizenharmadik alkalommal méltatta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat, a Lidl pedig immáron ötödik alkalommal vehette át a kitüntetést. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét.

SuperStore 2017 díjak a Lidl-nek

SuperStore 2017 díjak a Lidl-nek

Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

A Lidl Magyarország budapesti Margó Tivadar utcai áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének nemzetközi szakmai zsűrije a SuperStore 2017 Diszkont kategória győztesének járódíjat; míg a verseny Közönségdíját a vállalat szintén fővárosi Hungária körúti, környezetbarát áruháza nyerte el.   

Ismét a Lidl Magyarország nyerte a Global CSR Awards-ot

Ismét a Lidl Magyarország nyerte a Global CSR Awards-ot

A Lidl Magyarország 2017-ben is elnyerte a Global CSR Excellence & Leadership Awards díjat „Legjobb munkahelyi gyakorlatok” kategóriában.

Az elismeréssel a munkavállalók megbecsülésére irányuló törekvéseket díjazták. A tavalyi FMCG szektor legjobb CSR gyakorlataiért járó díjat követően 2017-ben a „Legjobb munkahelyi gyakorlatok” kategóriában nyerte el a vállalat a rangos nemzetközi díjat. A „Global CSR Excellence & Leadership Awards” a legjobban megvalósított társadalmi felelősségvállaláshoz kapcsolódó programok díja, melyet 2012 óta adnak át a díjazottaknak évről évre a CSR Világnapján.