DÍJAZTÁK A LIDL FENNTARTHATÓSÁGI KEZDEMÉNYEZÉSÉT
Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti fenntarthatósági kezdeményezését, a River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább Dunáért rendezvényt. A Fenntarthatóság Szimbóluma verseny célja, hogy minden évben olyan programokat mutassanak be, melyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövőhöz.
„A REset Plastic stratégia egy átfogó stratégia, melynek rendkívül fontos eleme a REmove láb, azaz, hogy a már természetbe kijutott műanyagtól, hulladéktól megszabadítsuk a környezetünket. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi évben megvalósított River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább Dunáért” rendezvényünk során egyetlen délután alatt közel 1,5 tonna hulladékól tisztítottuk meg a Francia-öböl területét Budapesten. Nemzetközi szinten pedig Európa-szerte 10 országból, összesen 16 Lidl és Kaufland vállalat vett részt a kampányban, és tettünk együtt a fenntarthatóbb jövőért. Az pedig külön örömünkre szolgál, hogy a kollégáinkkal közösen megvalósított összefogásunkat ilyen értékes szakmai elismeréssel jutalmazták” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.