A Lidl-ről

A Lidl-ről

Magyarországon évek óta megbízható partnerei vagyunk az egyszerű és gyors bevásárlásnak, valamint a hétköznapi használatra szánt termékek beszerzésének első forrásai is.

Értékeink

Nemzetközi vállalatként nem csak a gazdasági eredményekért vállalunk felelősséget. Átláthatóan és vevőorientáltan gondolkodunk, felelősségteljesen használjuk az erőforrásainkat, valamint tisztelettel bánunk vevőinkkel, munkavállalóinkkal és üzleti partnereinkkel, ez jelenti a napi működésünk alapjait. Ezeket az értékeket rögzítettük a vállalati alapelvünkben, valamint a vezetői- és magatartási kódexünkben .

Mindennapjaink során gazdasági, szociális és fenntartható működésünkért vállalunk felelősséget. A Lidl Magyarország az elmúlt időszakban is számos díjat tudhat magáénak.

Tevékenységünk elismeréseként idén tizedik alkalommal nyertük el a Superbrands díjat. A Lidl Magyarország büszke arra, hogy idén harmadik alkalommal is elnyerte az Év Boltja 2022-es versenyen Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2022 díjat. A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl 2. kerületi, Csalogány utcai áruháza lett Az Év Boltja. Ismét a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyen. A vállalat az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről, és ezen törekvéseit ezúttal a rangos Vállalkozási Nívódíjjal ismertek el.  Mindezeken túl újabb négy terméke, a helyben sütött Gluténmentes kakaós csiga, a magyar tehéntúróból készülő Pilos Jumbo túródesszert, a kiváló magyar tejből előállított Pilos Free from laktózmentes kakaó, valamint a Pur Pur szilvás batyu érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíjat.

Akár az ország központi irodájában, akár a logisztikai központokban vagy az országszerte megtalálható áruházainkban dolgoznak munkavállalóink, mindenki ugyanazt az értéket képviseli és abban motivált, hogy a Lidl minden nap még jobban teljesítsen.

Munkavállalóinknak rövid döntéshozatali folyamatot és sikert ígérő üzleti modellt nyújtunk. Mindeközben nagy szerepet játszik a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködés, a tisztesség és a kultúrák sokszínűségének tisztelete. Vezetőségünk kötelező erejű megállapodásokat köt és fejlődési lehetőségeket mutat. Vezetőségünk küldetését itt találja.

Cégtörténet - Rendszerezett siker

Cégtörténet - Rendszerezett siker

A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már országszerte közel kétszáz áruháza, 4 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós és Ecser) és jelenleg 8500 dolgozója van.

A Lidl élelmiszer-kereskedelmi hálózatként működő vállalat, amely az erőteljes expanziónak köszönhetően Európában és határain túl is eredményesen fejlődik. A Lidl-t Németországban alapították az 1930-as években. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszer-kereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak.

Amikor az 1930-as években Németországban élelmiszer-nagykereskedésként kezdtük meg működésünket, már akkor világosan a szemünk előtt lebegett, hogy minőséget és frissességet szeretnénk kínálni a lehető legjobb áron.

Büszkék vagyunk, hogy diszkontáruházat üzemeltetünk.

A Lidl-nél nemcsak a bevásárlás egyszerű a kezdetektől, hanem a munkavállalókkal és a beszállítókkal történő együttműködés is átlátható. A sikerünk egy standard üzletkoncepción alapszik – mindazonáltal tisztában vagyunk munkavállalóink és a környezetünk iránti felelősségünkkel.