A Lidl-ről

A Lidl-ről

Magyarországon évek óta megbízható partnerei vagyunk az egyszerű és gyors bevásárlásnak, valamint a hétköznapi használatra szánt termékek beszerzésének első forrásai is.

Értékeink

Nemzetközi vállalatként nem csak a gazdasági eredményekért vállalunk felelősséget. Átláthatóan és vevőorientáltan gondolkodunk, felelősségteljesen használjuk az erőforrásainkat, valamint tisztelettel bánunk vevőinkkel, munkavállalóinkkal és üzleti partnereinkkel, ez jelenti a napi működésünk alapjait. Ezeket az értékeket rögzítettük a vállalati alapelvünkben, valamint a vezetői- és magatartási kódexünkben .

Mindennapjaink során gazdasági, szociális és fenntartható működésünkért vállalunk felelősséget. A Lidl Magyarország az elmúlt időszakban is számos díjat tudhat magáénak.

Tevékenységünk elismeréseként idén tizenegyedik alkalommal nyertük el a Superbrands díjat. A Lidl Magyarország büszke arra, hogy idén negyedik alkalommal is elnyerte az Év Boltja 2023-as versenyen Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2023 díjat, másodszor nyerte el Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2023 díjat. A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl a budaörsi áruházával érdemelte ki Az Év Boltja 2023 díjat és mindezeken felül a vásárlók a Közönségdíjat is a Lidlnek ítélték oda.

Idén ismét a Lidl Magyarország érdemelte ki a StarStore – Év Kereskedője versenyen Az Év Kiskereskedője 2023 címet, mindemellett két másik kategóriában is győzedelmeskedett, és így az est abszolút győztese lett. A boltok megmérettetésében a vállalat budaörsi áruháza kapta Az Év Diszkont Üzlete 2023 címet, míg a kereskedelmi láncok kategóriájában a Lidl lett Az Év Diszkont Üzletlánca 2023.

A vállalat az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről. A Lidl az idei évben 3 pályázat keretében két termékcsaláddal és egy termékkel önállóan pályázott: az új formába bújt régi kedvenc, a nosztalgia kifli termékcsalád 4 árucikkével (hagyományos ízvilág, teljes kiőrlésű, pur-pur lisztes és sajttal szórt változat), a Pikok Pure parasztkolbásszal, továbbá az édesszájú vásárlók igényeire reagálva nemrégiben bevezetett Confiserie Firenze sütemény termékcsaládba tartozó 8 finomsággal (habos szelet, kókuszkocka, mini sajtos roló, hólabda, piskótatekercs, mézes szelet, puncs szelet és zserbó szelet). A gondosan összeválogatott alapanyagoknak, a hazai szakemberek gondos munkájának és a magas minőségnek köszönhetően a termékek kiválóan szerepeltek a zsűri szigorú próbáján és ezzel elnyerték a rangos Érték és Minőség Nagydíjat.

Akár az ország központi irodájában, akár a logisztikai központokban vagy az országszerte megtalálható áruházainkban dolgoznak munkavállalóink, mindenki ugyanazt az értéket képviseli és abban motivált, hogy a Lidl minden nap még jobban teljesítsen.

Munkavállalóinknak rövid döntéshozatali folyamatot és sikert ígérő üzleti modellt nyújtunk. Mindeközben nagy szerepet játszik a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködés, a tisztesség és a kultúrák sokszínűségének tisztelete. Vezetőségünk kötelező erejű megállapodásokat köt és fejlődési lehetőségeket mutat. Vezetőségünk küldetését itt találja.

Minőségi alapelvek

Minőségi alapelvek

Minőségértelmezésünk

  • Minőségértelmezésünk alapja a termékbiztonság, amelyben nem teszünk engedményeket.
  • Folyamatosan fejlesztjük termékeink, szolgáltatásaink és munkamódszerünk magas minőségét.
  • Gazdasági, társadalmi és ökológiai felelősséget vállalunk és előre mozdítjuk a tisztességes kereskedelmet és a fenntarthatóságot az értékláncban.
  • A biztonságos, fenntartható, fair és egészséges termékkínálatért követelményeink meghatározásakor figyelembe vesszük a jogi és a társadalmi fejlődést.
  • Hatékony működésünket egyszerű és egyértelmű előírásokkal szabályozzuk.
  • Üzleti partnereinket korrekt módon együttműködve támogatjuk termékeik és szolgáltatásaik minőségének javításában.
  • Munkavállalókként azonosulunk a vevők magas minőségi elvárásaival és folyamatos fejlődésre törekszünk.

Cégtörténet - Rendszerezett siker

Cégtörténet - Rendszerezett siker

A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már országszerte 200 áruháza, 4 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós és Ecser) és közel 8.500 dolgozója van.

A Lidl élelmiszer-kereskedelmi hálózatként működő vállalat, amely az erőteljes expanziónak köszönhetően Európában és határain túl is eredményesen fejlődik. A Lidl-t Németországban alapították az 1930-as években. Mára a Lidl-t Európa egyik vezető diszkont élelmiszer-kiskereskedelmi láncként tartják számon.

Amikor az 1930-as években Németországban élelmiszer-nagykereskedésként kezdtük meg működésünket, már akkor világosan a szemünk előtt lebegett, hogy minőséget és frissességet szeretnénk kínálni a lehető legjobb áron.

Büszkék vagyunk, hogy diszkontáruházat üzemeltetünk.

A Lidl-nél nemcsak a bevásárlás egyszerű a kezdetektől, hanem a munkavállalókkal és a beszállítókkal történő együttműködés is átlátható. A sikerünk egy standard üzletkoncepción alapszik – mindazonáltal tisztában vagyunk munkavállalóink és a környezetünk iránti felelősségünkkel.