A Lidl-ről

A Lidl-ről

Magyarországon évek óta megbízható partnerei vagyunk az egyszerű és gyors bevásárlásnak, valamint a hétköznapi használatra szánt termékek beszerzésének első forrásai is.

Értékeink

Nemzetközi vállalatként nem csak a gazdasági eredményekért vállalunk felelősséget. Átláthatóan és vevőorientáltan gondolkodunk, felelősségteljesen használjuk az erőforrásainkat, valamint tisztelettel bánunk vevőinkkel, munkavállalóinkkal és üzleti partnereinkkel, ez jelenti a napi működésünk alapjait. Ezeket az értékeket rögzítettük a vállalati alapelvünkben, valamint a vezetői- és magatartási kódexünkben .

Mindennapjaink során gazdasági, szociális és fenntartható működésünkért vállalunk felelősséget. A Lidl Magyarország az elmúlt időszakban is számos díjat tudhat magáénak. Tevékenységünk elismeréseként idén hetedszer nyertük el a Superbrands díjat. A Lidl Magyarország büszke arra, hogy idén is elismerésben részesült az Év Boltja 2019 versenyen: a budapesti Fehérvári úti Lidl áruház lett az diszkont-kategória nyertese. Az Év Terméke díj 2019 ismét díjazta a Lidl áruházaiban kapható kiváló minőségű saját márkás termékeket, a megtisztelő elismerést ezúttal a Lidl 5 terméke nyerte el 5 kategóriában. A 2018/2019-es Best Buy felmérésben résztvevő magyar fogyasztók szerint a Lidl képviseli a legjobb ár és minőség arányt a magyar piacon megtalálható termékek és szolgáltatások tekintetében. A Megbízható Munkaadó 2019/20 elismerést immáron második alkalommal nyerte el a vállalatunk, mellyel a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a Lidl munkaadói tevékenységét ismerte el.

Akár az ország központi irodájában, akár a logisztikai központokban vagy az országszerte megtalálható áruházainkban dolgoznak munkavállalóink, mindenki ugyanazt az értéket képviseli és abban motivált, hogy a Lidl minden nap még jobban teljesítsen.

Munkavállalóinknak rövid döntéshozatali folyamatot és sikert ígérő üzleti modellt nyújtunk. Mindeközben nagy szerepet játszik a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködés, a tisztesség és a kultúrák sokszínűségének tisztelete. Vezetőségünk kötelező erejű megállapodásokat köt és fejlődési lehetőségeket mutat. Vezetőségünk küldetését itt találja.

Cégtörténet - Rendszerezett siker

picture

A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már országszerte közel kétszáz áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és több mint 5000 dolgozója van.

A Lidl élelmiszer-kereskedelmi hálózatként működő vállalat, amely az erőteljes expanziónak köszönhetően Európában és határain túl is eredményesen fejlődik. A Lidl-t Németországban alapították az 1930-as években. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszer-kereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak.

Amikor az 1930-as években Németországban élelmiszer-nagykereskedésként kezdtük meg működésünket, már akkor világosan a szemünk előtt lebegett, hogy minőséget és frissességet szeretnénk kínálni a lehető legjobb áron.

Büszkék vagyunk, hogy diszkontáruházat üzemeltetünk.

A Lidl-nél nemcsak a bevásárlás egyszerű a kezdetektől, hanem a munkavállalókkal és a beszállítókkal történő együttműködés is átlátható. A sikerünk egy standard üzletkoncepción alapszik – mindazonáltal tisztában vagyunk munkavállalóink és a környezetünk iránti felelősségünkkel.

 

A történetünkről bővebben itt olvashat