A Lidl-ről

A Lidl-ről

Magyarországon évek óta megbízható partnerei vagyunk az egyszerű és gyors bevásárlásnak, valamint a hétköznapi használatra szánt termékek beszerzésének első forrásai is.

Értékeink

Nemzetközi vállalatként nem csak a gazdasági eredményekért vállalunk felelősséget. Átláthatóan és vevőorientáltan gondolkodunk, felelősségteljesen használjuk az erőforrásainkat, valamint tisztelettel bánunk vevőinkkel, munkavállalóinkkal és üzleti partnereinkkel, ez jelenti a napi működésünk alapjait. Ezeket az értékeket rögzítettük a vállalati alapelvünkben, valamint a vezetői- és magatartási kódexünkben .

Mindennapjaink során gazdasági, szociális és fenntartható működésünkért vállalunk felelősséget. A Lidl Magyarország az elmúlt időszakban is számos díjat tudhat magáénak.

Tevékenységünk elismeréseként idén kilencedik alkalommal nyertük el a Superbrands díjat. A Lidl Magyarország büszke arra, hogy idén három díjat is elnyert az Év Boltja 2021-as versenyen: A vállalat friss, széles, minőségi kínálatának köszönhetően Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2021 díjjal és Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2021 elismeréssel gazdagodott. Mindemellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett a Lidl 4. kerületi, Görgey úti áruházával.

A boltok versenyében vállalatunk 4. kerületi, Görgey úti áruháza kapta Az Év Diszkont Üzlete 2021 címet, míg a kereskedelmi láncok megmérettetésében a Lidl lett Az Év Diszkont Üzletlánca 2021. A pályázott kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján, pontazonossággal, így megosztottan, de szintén a Lidl lett az egyik abszolút győztes és Az Év Kiskereskedője 2021 cím büszke tulajdonosa.

Akár az ország központi irodájában, akár a logisztikai központokban vagy az országszerte megtalálható áruházainkban dolgoznak munkavállalóink, mindenki ugyanazt az értéket képviseli és abban motivált, hogy a Lidl minden nap még jobban teljesítsen.

Munkavállalóinknak rövid döntéshozatali folyamatot és sikert ígérő üzleti modellt nyújtunk. Mindeközben nagy szerepet játszik a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködés, a tisztesség és a kultúrák sokszínűségének tisztelete. Vezetőségünk kötelező erejű megállapodásokat köt és fejlődési lehetőségeket mutat. Vezetőségünk küldetését itt találja.

Cégtörténet - Rendszerezett siker

Cégtörténet - Rendszerezett siker

A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már országszerte közel kétszáz áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és jelenleg 7500 dolgozója van.

A Lidl élelmiszer-kereskedelmi hálózatként működő vállalat, amely az erőteljes expanziónak köszönhetően Európában és határain túl is eredményesen fejlődik. A Lidl-t Németországban alapították az 1930-as években. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszer-kereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak.

Amikor az 1930-as években Németországban élelmiszer-nagykereskedésként kezdtük meg működésünket, már akkor világosan a szemünk előtt lebegett, hogy minőséget és frissességet szeretnénk kínálni a lehető legjobb áron.

Büszkék vagyunk, hogy diszkontáruházat üzemeltetünk.

A Lidl-nél nemcsak a bevásárlás egyszerű a kezdetektől, hanem a munkavállalókkal és a beszállítókkal történő együttműködés is átlátható. A sikerünk egy standard üzletkoncepción alapszik – mindazonáltal tisztában vagyunk munkavállalóink és a környezetünk iránti felelősségünkkel.