REset Plastic

REset Plastic

Műanyag stratégiánk

A Lidl Magyarország tisztában van a társadalmi és környezeti felelősségével, melyben fontos szerepet játszik az erőforrások tudatos felhasználása is. Ennek következtében a Lidl Magyarország célul tűzte ki maga elé, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkentse a műanyag felhasználását és a saját márkás termékek csomagolóanyagainak 100%-át újrahasznosíthatóvá tegye.

Ezek az intézkedések a REset Plastic, a Schwarz csoport nemzetközi műanyag stratégiájának részét képzik, amelyhez a Lidl Magyarország is csatlakozott. Az átfogó megközelítés az elkerüléstől kezdve, a tervezésen és az újrahasznosításon át az innovációt és az oktatást is magában foglalja. Ezáltal csökken a műanyaghasználat és megvalósul a zárt körforgás elve.

Céljaink

lrb.minus

20%

kevesebb műanyag 2025-ig

lrb.detergent

100%

saját márkás termékeink műanyag csomagolását 2025-ig újrahasznosíthatóvá tesszük

A REset Plastic cselekvési területei

picture

A REset Plastic cselekvési területeinek 5 alapelve – a Schwarz Group műanyagstratégiája:

Csökkentés - A fenntarthatóság szempontjait figyelembevéve, ahol lehetséges, csökkentjük a műanyagot.

Újratervezés - Újrahasznosítható csomagolásokat tervezünk a zárt körforgás elérése érdekében.

Újrahasznosítás - A zárt körforgás megvalósításához összegyűjtjük, válogatjuk és újrahasznosítjuk a műanyagot.

Mentesítés - Támogatjuk a környezetünk műanyagtól való mentesítését.

Kutatás - Befektetünk az újrahasznosítással összefüggő innovatív megoldások fejlesztésébe és kutatásába, illetve a témával kapcsolatos edukációba is.

Bővebben: www.reset-plastic.com
picture

Intézkedéseink

Sajtóközlemény

Budapest, 03.04.2018

Dokumentum típusa: pdf
Fájl mérete: 38.09 KB
download