A Lidl-ről

A Lidl-ről

Magyarországon évek óta megbízható partnerei vagyunk az egyszerű és gyors bevásárlásnak, valamint a hétköznapi használatra szánt termékek beszerzésének első forrásai is.

Értékeink

Nemzetközi vállalatként nem csak a gazdasági eredményekért vállalunk felelősséget. Átláthatóan és vevőorientáltan gondolkodunk, felelősségteljesen használjuk az erőforrásainkat, valamint tisztelettel bánunk vevőinkkel, munkavállalóinkkal és üzleti partnereinkkel, ez jelenti a napi működésünk alapjait. Ezeket az értékeket rögzítettük a vállalati alapelvünkben, valamint a vezetői- és magatartási kódexünkben .

Mindennapjaink során gazdasági, szociális és fenntartható működésünkért vállalunk felelősséget. A Lidl Magyarország az elmúlt időszakban is számos díjat tudhat magáénak.

A Lidl Magyarország büszke arra, hogy idén ötödik alkalommal is elnyerte az Év Boltja 2025-ös versenyen Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2025 és az Év Friss Tejtermék Kereskedője díjat. A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl az Érdligeti áruházával érdemelte ki Az Év Boltja 2025 díjat.

Díjesőben részesült Az Év Kereskedője 2025 versenyen a Lidl, öt elismerést is hazavihetett. Az üzletláncok versenyében a vállalatot a szakmai zsűri „Az év üzletlánca 2025” elismerés mellett „Az év diszkont üzletláncának” választották, valamint kiérdemelte „Az év közönségdíjas üzletlánca 2025” címet is. Az értékesítési pontok kategóriájában a Lidl Magyarország érdligeti áruháza aratott nagy sikert: a szakmai zsűri „Az év diszkont üzlete 2025” címmel jutalmazta, a vásárlók szavazatai alapján pedig „Az Év közönségdíjas üzlete 2025” díjjal ismerték el. 

A vállalat az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről. A Lidl az idei évben négy terméke és egy termékcsaládja nyerte el idén a rangos Érték és Minőség Nagydíjat. A díjazott termékek között van a kovászos burgonyás vekni, a Pilos Mini mozzarella (150 g), a Pilos Grill mozzarella termékcsalád (150 g), valamint a Pikok Pure Csabai és Gyulai szárazkolbász (100 g) és a Pikok Pure Snack kolbász (100 g).

Akár az ország központi irodájában, akár a logisztikai központokban vagy az országszerte megtalálható áruházainkban dolgoznak munkavállalóink, mindenki ugyanazt az értéket képviseli és abban motivált, hogy a Lidl minden nap még jobban teljesítsen.

Munkavállalóinknak rövid döntéshozatali folyamatot és sikert ígérő üzleti modellt nyújtunk. Mindeközben nagy szerepet játszik a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködés, a tisztesség és a kultúrák sokszínűségének tisztelete. Vezetőségünk kötelező erejű megállapodásokat köt és fejlődési lehetőségeket mutat. Vezetőségünk küldetését itt találja.

Minőségi alapelvek

Minőségi alapelvek

Minőségértelmezésünk

  • Minőségértelmezésünk alapja a termékbiztonság, amelyben nem teszünk engedményeket.
  • Folyamatosan fejlesztjük termékeink, szolgáltatásaink és munkamódszerünk magas minőségét.
  • Gazdasági, társadalmi és ökológiai felelősséget vállalunk és előre mozdítjuk a tisztességes kereskedelmet és a fenntarthatóságot az értékláncban.
  • A biztonságos, fenntartható, fair és egészséges termékkínálatért követelményeink meghatározásakor figyelembe vesszük a jogi és a társadalmi fejlődést.
  • Hatékony működésünket egyszerű és egyértelmű előírásokkal szabályozzuk.
  • Üzleti partnereinket korrekt módon együttműködve támogatjuk termékeik és szolgáltatásaik minőségének javításában.
  • Munkavállalókként azonosulunk a vevők magas minőségi elvárásaival és folyamatos fejlődésre törekszünk.

Cégtörténet - Rendszerezett siker

Cégtörténet - Rendszerezett siker

A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, amikor első logisztikai központját és 12 üzletét megnyitotta. Mára már országszerte több mint 200 áruháza, 4 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós és Ecser) és több mint 9.500 dolgozója van.

A Lidl élelmiszer-kereskedelmi hálózatként működő vállalat, amely az erőteljes expanziónak köszönhetően Európában és határain túl is eredményesen fejlődik. A Lidl-t Németországban alapították és ma már Európa egyik vezető diszkont élelmiszer-kiskereskedelmi láncként tartják számon. Amikor az 1930-as években Németországban élelmiszer-nagykereskedésként kezdtük meg működésünket, már akkor világosan a szemünk előtt lebegett, hogy minőséget és frissességet szeretnénk kínálni a lehető legjobb áron. Büszkék vagyunk, hogy diszkontáruházat üzemeltetünk.

A Lidl-nél nemcsak a bevásárlás egyszerű a kezdetektől, hanem a munkavállalókkal és a beszállítókkal történő együttműködés is átlátható. A sikerünk egy standard üzletkoncepción alapszik – mindazonáltal tisztában vagyunk munkavállalóink és a környezetünk iránti felelősségünkkel.