Csökkentés és Újrahasznosítás. REset Plastic - Műanyagstratégiánk
A műanyagnak fontos funkciói vannak az élelmiszer-kiskereskedelemben: masszív, mégis könnyű és sokféleképpen használható. A műanyag különösképpen védi az élelmiszereket szállítás közben lehetővé téve számunkra, hogy garantáljuk a minőséget, eltarthatóságot és a frissességet vásárlóinknak. Mivel azonban egyre több műanyagot gyártanak és keveset hasznosítanak újra, egyre nagyobb problémát is jelent az emberek, állatok és a környezet számára.
Élelmiszer-kiskereskedőként tisztában vagyunk felelősségünkkel. Ebből kifolyólag a Lidl elkötelezte magát amellett, hogy 2025-ig 30%-kal csökkenti műanyaghasználatát és saját márkás termékeinek csomagolóanyagainak 100%-át maximálisan újrahasznosíthatóvá teszi.
Ezek az intézkedések a REset Plastic, a nemzetközi műanyag stratégiánk részét képezik, amelyet 2018-ban a Scharz Csoport indított el és együtt követjük a "kevesebb műanyag - zárt körforgás" elvét.
Céljaink
30%
30%-kal kevesebb műanyag 2025-ig.
25%
saját márkás termékeink csomagolásában átlagosan 25%-ban újrahasznosított anyagot használunk fel 2025-ig.
100%
saját márkás termékeink csomagolásának 100%-át 2025-ig maximálisan újrahasznosíthatóvá tesszük.