Új Gyémánt fokozatú szponzor a Ferencváros női kézilabdacsapatánál
16.08.2019 | Budapest
A Németországban hosszú évtizedek óta, hazánkban pedig 2004-től kezdve jelenlévő, s Európa-szerte ma már több mint tízezer üzlettel bíró Lidl szponzorációs szerződést kötött a Ferencvárosi Torna Club kézilabda szakosztályával. Az egyezség értelmében a cég évi 240 millió forinttal járul hozzá a Ferencváros női kézilabdacsapatának eredményes szerepléséhez, de a Lidl logója a férfi, valamint az utánpótlás együttesek mezein is feltűnik majd.
„Felelős vállalatként feladatunk, hogy a fenntarthatóságot szem előtt tartva feleljünk meg a minőségre vonatkozó ígéretünknek. Ezzel összefüggésben a Lidl Magyarország elkötelezett a dinamizmus, a sport támogatása és az egészségtudatos táplálkozás előmozdítása mellett. Felelősségvállalási politikánk kiemelt eleme az egészséges életmód népszerűsítése, hosszú távon olyan események és programok patronálása, amelyek kiemelt társadalmi jelentőséggel bírnak. A Ferencvárosi Torna Club komoly hagyományokkal bíró hazai női kézilabdacsapatának támogatása ezáltal szervesen illeszkedik stratégiánkba és bízunk benne, hogy az együttműködés által a magyar kézilabdasport további sikereihez mi is hozzájárulhatunk.” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A szerződés aláírásával kapcsolatban az FTC kézilabda szakosztályának ügyvezető igazgatója, Bognár László elmondta, számára a stabilitás és a folyamatos fejlődés a legfontosabb, ehhez pedig óriási segítség a Lidl szerepvállalása.
„A szponzorációs megállapodások akkor sikeresek, ha az együttműködésből mindkét fél profitálhat, így az a célunk, hogy a sikereinkkel és az általunk képviselt filozófiával járuljunk hozzá a Lidl Magyarország törekvéseinek széleskörű megismertetéséhez – mondta Bognár László. – Az említett sikerekhez számunkra jelentős lépés a most aláírt szerződés. Azt gondolom, hogy egy ilyen nagy múltú és profi cég csak olyan partnerekkel dolgozik együtt, amelyek hozzá hasonló profizmust képviselnek, ezért lehetünk igazán büszkék, hogy lehetőségünk adódott az együttműködésre.”
Az ügyvezető igazgató hozzátette, a visszajelzések alapján jó az az út, amelyen a Ferencváros jár, ennek köszönhető, hogy nagyhírű cégek is társulnak a klubhoz.
„Az elmúlt évek során konzekvensen kitartottunk az elveink mellett, felépítettük az utánpótlásunkat, amely ma nagyon szilárd alapot ad, a működésünk pedig kiszámítható. Ez a kiszámíthatóság, a megbízhatóság és a stabilitás a partnerek felé is vonzó képet mutat, és azt tapasztaljuk, hogy szívesen csatlakoznak hozzánk. Látjuk a jövő igen biztos alapjait, de ahhoz, hogy két-három ilyen komoly szerződést tudtunk kötni, kellettek az ezt megelőző lépések, amelyeknek köszönhetően az évek során ilyen hitelesen tudtuk képviselni az álláspontunkat. A Lidl szerepvállalásával még stabilabbak lehetünk, ezért hálás vagyok a klubvezetésnek és mindazoknak, akik a hosszú, alapos és mindenre kiterjedő tárgyalássorozat alatt hozzájárultak az egyezség létrejöttéhez.”
Közép-Európa egyik legnépszerűbb egyesületének, az idén 120 éves Ferencvárosi Torna Clubnak a legsikeresebb szakosztályai közé tartozik a kézilabda. A sportágban Magyarországon egyedülálló módon a felnőtt női és férfi csapata is az NB I-ben szerepel, a hölgyek a szakág 1950-es alapítása óta egyaránt tizenkétszer ünnepelhettek bajnoki címet és Magyar Kupa-elsőséget, miközben kétszer a Bajnokok Ligája-döntőbe is bekerültek, illetve háromszor megnyerték a Kupagyőztesek Európa Kupáját. Az utóbbi négy évben az FTC-Rail Cargo Hungaria mindannyiszor Európa legjobb nyolc csapata közé jutott, keretében jelenleg nyolc magyar válogatott kézilabdázó található.