Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
16.09.2025 | Budapest
A Lidl Magyarország ismét eredményesen szerepelt az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton: idén négy termékkel és egy termékcsaláddal nyerték el a rangos elismerést. A díjakat az Országház Főrendiházi Üléstermében szeptember 11-én adták át, amely azoknak a termékeknek, szolgáltatásoknak és gazdasági szervezeteknek jár, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a valódi minőség iránt.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy etikus és felelős vállalatként magas minőségű termékeket kínáljon megfizethető áron a vásárlóknak. A vállalat elkötelezettségét 2025-ben is díjazták, idén ugyanis négy termékkel és egy termékcsaláddal nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat. A díjazott termékek között van a kovászos burgonyás vekni, a Pilos Mini mozzarella (150 g), a Pilos Grill mozzarella termékcsalád (150 g), valamint a Pikok Pure Csabai és Gyulai szárazkolbász (100 g) és a Pikok Pure Snack kolbász (100 g). A Pikok Pure termékcsalád, melynek több tagja is nyert már Érték és Minőség Nagydíjat az elmúlt években, kizárólag természetes összetevőket tartalmaz, és mentes mindenféle adalékanyagtól, színezéktől és ízfokozótól.
„Mi a Lidl-nél nap mint nap azon dolgozunk beszállítóinkkal együtt, hogy magas minőségű termékek kerüljenek a boltok polcaira. Ennek a munkának az eredménye, hogy évek óta – többek között – az Érték és Minőség Nagydíj díjazottjai között is ott lehetünk, idén 4 termékkel és egy termékcsaláddal, s ezekkel együtt jelenleg 39 termékünk viselheti a védjegyet. Büszkék vagyunk rá, hogy a számos minőségi, hazai terméket tartalmazó választékunkat a vásárlók mellett a szakma is elismeri” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.
A Lidl nemzetközi beszerzési irányelveinek köszönhetően kizárólag olyan termékek szerepelnek a kínálatban, amelyek megfelelnek a legszigorúbb élelmiszer-minőségi és -biztonsági előírásoknak. A Lidl számára továbbá fontos az is, hogy minden vásárló megtalálja az igényeinek megfelelő termékeket, ezért a speciális táplálkozást folytatókra is gondolnak, így például laktóz- és gluténmentes, vegán vagy vegetáriánus termékek is elérhetőek a polcokon. A Lidl a beszállítókat szigorú szempontok szerint választja ki, és elkötelezett a magyar beszállítók támogatása mellett. Ezért indította el 2013-ban a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, amelynek keretében ma már több mint 500 magyar beszállítóval dolgozik együtt. Az áruházlánc állandó és időszakos kínálatában ezáltal közel 6000 kiváló minőségű hazai termék kapott helyet.