VÁSÁRLÓI ÖSSZEFOGÁS A LIDL-NÉL: TÖBB MINT KILENC TONNA ELEDEL GYŰLT ÖSSZE A NEHÉZ SORSÚ ÁLLATOK JAVÁRA
29.07.2024 10:00:00 | Budapest
A Lidl Magyarország idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát, hogy felhívja a figyelmet a felelős állattartás fontosságára és minőségi állateledellel hozzájáruljon a menhelyi kisállatok ellátásához. Az áruházlánc vásárlói segítségével idén több mint kilenc tonna, mintegy ötmillió forint értékű állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon és a REX Kutyaotthon Alapítványokat.
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca elkötelezett a társadalmi ügyek, így többek között az elesett sorsú állatok támogatása mellett is. Ennek kapcsán hívta életre 2016-ban a Telitálka elnevezésű adománygyűjtő kampányát, hogy a rendelkezésre álló eszközökkel segíthessen a nehéz sorsú állatokon. A vállalat legfőbb missziója, hogy a felelős állattartásról szórakoztató és interaktív formában edukálja az embereket.
A kezdeményezést ezúttal a Társállatok Világnapja alkalmából indította a diszkontlánc hivatalos Facebook oldalán. A platformra olyan, a felelős állattartással kapcsolatos kérdések kerültek ki, amelyekre kommentekben tudtak az érdeklődők válaszolni, és minden helyes válasz 500 vagy 1000 forint értékű virtuális állateledel-adományt ért.
„Az évről évre megújuló Telitálka kezdeményezésünk társadalmi felelősségvállalási programunk fontos eleme, amit jól mutat az is, hogy idén immár tizenkettedik alkalommal szerveztünk meg. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ezúttal is számíthattunk social media oldalunk követőire, ami megmutatja, hogy az állatokról való felelős gondoskodás mindannyiunk szívügye. Vásárlóink közreműködésével pedig több mint kilenc tonna állateledellel támogathatjuk a NOÉ Állatotthon és a REX Kutyaotthon nehéz sorsú lakóit” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A jó ügy támogatása mellett a játékban résztvevők között Lidl vásárlási utalványokat sorsoltak ki. Aki esetleg ezúttal lemaradt volna a kampányról, annak érdemes figyelnie az áruházlánc híreit, illetve közösségi média oldalait is, hiszen a Telitálka kampány várhatóan ősszel folytatódik.