DÍJESŐ A LIDLNÉL
HÁROM ELISMERÉST KAPOTT AZ ÉV BOLTJA 2021 VERSENYEN
28.06.2021 11:35:00 | Budapest
Budapest, 2021.06.28. - Kihirdették Az Év Boltja 2021 verseny győzteseit, melyen három díjat is elnyert a Lidl Magyarország. A vállalat friss, széles, minőségi kínálatának köszönhetően Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2021 díjjal és Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2021 elismeréssel gazdagodott. Mindemellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett a Lidl 4. kerületi, Görgey úti áruházával.
A Store Insider szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén hetedik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A győzteseket egy ünnepélyes díjátadó keretében hirdették ki, ahol a Lidl Magyarország kiemelkedő sikerrel szerepelt, hiszen 3 díjjal is jutalmazták. A szakmai zsűri döntésének értelmében a vállalat immár másodszor nyerte el Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címet és elhozta az idén először meghirdetett, Az Év Friss Pékáru Kereskedője díjat is.
„Hatalmas öröm számukra, hogy ennyire sikeresen szerepeltünk Az Év Boltja 2021 megmérettetésen. Nagy hangsúlyt fektetünk széles, minőségi, minden igényt kiszolgáló kínálatunkra és arra is, hogy minél több magyar termék közül választhassanak vásárlóink. A frissáru kategóriák – mint a zöldség és gyümölcs, valamint a pékáru – kiemelt stratégiai fontosságúak vállalatunk számára és számos hazai termelő, beszállító közreműködik abban, hogy mindig a legfrissebb, legkiválóbb termékeket kínálhassuk a magyar embereknek.” -emelte ki Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.
A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriájában a Lidl 4. kerületi, Görgey Artúr úti áruháza lett Az Év Boltja. Az üzletnek otthont adó épület különleges történelmi múltra tekint vissza: az 1882-ben alapított, első Magyar Textilüzem és Pamutgyár egyik épülete került átépítésre. Itt találkozik a múlt és a magyar hagyományok iránti elhivatottság a modern, fenntartható technológiákkal, ami a vállalat egyik legfontosabb alapelve. A terület rendezése során több mint 1000 négyzetméter parkosított területet is visszaadott az áruházlánc a természetnek.