Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra

18.07.2018 10:00:00 | Budapest

Paradicsom édességméret

Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország július közepétől. A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat, ennek köszönhetően a vásárlók könnyen megtalálhatják az ízlésüknek megfelelő terméket. 

Óriási népszerűségnek örvend a paradicsom hazánkban, a Lidl Magyarország pedig rendkívül széles választékot biztosít vásárlói számára, annak érdekében, hogy mindenki megtalálhassa a kedvére valót. Ennek is köszönhető, hogy az elmúlt évben az élelmiszeráruház-lánc közel 8000 tonna paradicsomot értékesített, amely több mint 20 százalékkal haladja meg az azt megelőző évi eladásokat. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát.  A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, mely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.

Annak érdekében, hogy a Lidl Magyarország biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, egy új rendszert vezet be július közepétől.  A paradicsomok közötti eligazodást egy, az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom. A besoroláshoz az úgynevezett Brix érték szolgál alapul, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi. Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmértéket mutató etikett rákerül a csomagolásra is.

„Mi különbözteti meg a paradicsomokat egymástól? Számít a héjvastagság, a lédússág, a gyümölcs húsossága, a savasság és persze a cukortartalom. A skála bevezetésével a vásárlók az igényeiknek legmegfelelőbb terméket tehetik a kosarukba” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A szortiment legédesebb paradicsomfajtái a Strabena és a Cukorfalat, mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira. A Lidl kiemelt figyelmet fordít a fogyasztói szokások változásaira is, így idén március óta új paradicsomfajta, a Strabena színesíti a termékpalettát.

Sajtókapcsolat

Lidl sajtóosztály
sajto@lidl.hu

Kategóriák


Letöltés

Letöltés (214.38 KB)

Megosztás

Egyéb dokumentumok
Tudj meg többet