A Lidl Magyarország a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének közreműködésével országos, tájékoztató kampányt indított első alkalommal 2015 őszén azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozására, összefüggésben az iskolakezdéssel, elsősorban a kisétkezésekre koncentrálva. Az áruházlánc praktikus tanácsokkal, egészséges szendvicsrecept kiadvánnyal igyekezett segíteni a szülőknek. A MDOSZ közreműködésével, válogatott alapanyagok figyelembevételével összeállított receptfüzet ötleteket ad ahhoz, hogyan és miből készítsünk gyorsan egészséges, tápláló és finom szendvicset gyermekünknek. A kiadvány tíz otthoni reggeli - és tíz iskolába elvihető szendvics receptúráját, elkészítési módját tartalmazza. A kampány során a vállalat egy speciális Facebook applikációval is igyekezett elősegíteni az iskoláskorú gyerekek tudatos táplálkozását és egészséges életmódját.
A Lidl Magyarország pályázati keretek között, a gyermekek tudatos táplálkozását szolgáló iskolai programokat is jutalmazott. A felhívás nagy érdeklődésre tartott számot, országszerte összesen 168 pályamunka érkezett. Az 1 millió forint értékű fődíjat a Bornemisza Péter Gimnázium, Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola, Óvoda és Sportiskola nyerte meg.