SIKERESEN ZÁRULT A 14. TELITÁLKA KAMPÁNY
KÖZEL 10 TONNA ÁLLATELEDEL GYŰLT ÖSSZE A MENHELYI KISÁLLATOKNAK
12.11.2025 | Budapest
A vásárlók közreműködésével összesen 5 millió forint értékben, közel 10 000 kilogramm állateledelt adományoz a Lidl Magyarország idei Telitálka kampánya során. Az áruházlánc immár tizennegyedik alkalommal hívta fel a figyelmet a felelős állattartásra, és segítette a nehéz sorsú négylábúakat. Az adományt a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány kapta.
A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalási tevékenységében hangsúlyos szerepet játszik a felelős állattartás támogatása, ennek jegyében indította el évekkel ezelőtt a szórakoztató és interaktív formában megvalósuló adománygyűjtő kezdeményezését, a Telitálka kampányt.
Közösségi összefogással a felelős állattartásért
Az idei kezdeményezéshez Dr. Piller Pálma állatorvos is csatlakozott, akivel együtt hívta fel a figyelmet a vállalat arra, hogy a felelős gazdiság odafigyelést, tudást és elkötelezettséget igényel a kedvencek hosszú, boldog és egészséges életéhez.
A kampány közösségi médiában zajlott: a „Szavazz, milyen legyen egy kutyus tökéletes napja!” című nyereményjáték-sorozatban a követők 2025. október 6. és 30. között minden egyes hozzászólással 500 forinttal növelték az adomány összegét. A játék a felhasználók körében nagyon népszerű volt, a kampány időszaka alatt több mint 10 000 komment érkezett a posztokra. A hozzászólók részt vettek heti sorsolásokon is, ahol 5 db 10 000 forintos Lidl ajándékkártya talált gazdára.
„Felelős és etikus vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a vásárlóival közösen olyan kezdeményezéseket támogasson, amelyek valódi értéket teremtenek. Az állatok jólléte is épp ilyen, ezért indult útjára idén 14. alkalommal a Telitálka kezdeményezésünk” – mondta dr. Kaibinger Tamás, a Lidl Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezetője. – „Büszkék vagyunk rá, hogy a kampány ismét bebizonyította: együtt sokat tehetünk a felelős állattartásért. A közös összefogás eredményeként a Lidl 5 millió forint értékben, közel 10 tonna állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány által oltalmazott kisállatokat.”
Az eddigi Telitálka kampányok során a Lidl összesen már 45,5 millió forint értékben, közel 112 tonnányi állateledel-adományt juttatott el a menhelyekre. A vállalat a jövőben is elkötelezetten folytatja a felelős állattartást támogató programjait és közösségi szemléletformáló kampányait.