A Lidl továbbra is a legjobbak között: öt elismeréssel díjazták az áruházláncot
29.09.2025 | Budapest
Idén is kiemelkedő eredménnyel zárta a Lidl Magyarország az Év Kereskedője 2025 versenyt: a diszkontlánc megosztva elnyerte a rangos „Retailer of the Year”, azaz „Az év üzletlánca” címet, az érdligeti áruháza két díjat szerzett meg, míg a Lidl üzletláncként is két elismerést kapott a szakmai zsűri és a vásárlók szavazatai alapján. Így a Lidl Magyarországot összesen öt díjjal jutalmazták az FMCG piac vezető szaklapja, a Trade Magazin által szervezett megmérettetésen.
A kereskedelmi szektor legkiemelkedőbb szereplőit díjazták idén is a Trade Magazin Az Év Kereskedője 2025 versenyen, amelyre már 11. alkalommal pályázhattak a különböző üzletek vagy a több üzletből álló üzletláncok. A Lidl Magyarország ezúttal is több kategóriában diadalmaskodott: nemcsak a szakmai zsűri találta eredményesnek az áruházlánc pályázatait, de a vásárlók is kedvencnek választották két kategóriában.
A Lidl így összesen öt rangos elismeréssel – köztük megosztva a „Retailer of the Year” címmel – térhetett haza a tapolcai Business Days konferencián tartott gálaestről. Az üzletláncok versenyében a Lidl Magyarországot a szakmai zsűri „Az év diszkont üzletlánca 2025” címmel tüntette ki, emellett megosztva odaítélte a „Retailer of the Year”, azaz „Az év üzletlánca 2025” díjat is, sőt a vásárlói szavazáson a Lidl nyerte el az „Az év közönségdíjas üzletlánca 2025” címet. Az értékesítési pontok kategóriájában a Lidl Magyarország érdligeti áruháza aratott nagy sikert: a szakmai zsűri „Az év diszkont üzlete 2025” címmel jutalmazta, a vásárlók szavazatai alapján pedig „Az Év közönségdíjas üzlete 2025” díjjal ismerték el.
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy mind a szakma, mind pedig a vásárlóink évek óta elismerik a munkánkat. Ezek a díjak egyértelmű visszajelzések arról, hogy jó úton járunk: a Lidlnél minden nap azon dolgozunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú kínálatunkkal megkönnyítsük a hétköznapokat. Vásárlóink bizalmáért is igazán megéri a rengeteg befektetett munka, amiért köszönet jár a kollégáinknak és partnereinknek” – emelte ki Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl a beadott pályamunkákban részletesen bemutatta milyen innovációkat, beruházásokat hajt végre, hogyan támogatja a hazai beszállítókat, valamint a munkáltatói stratégiáját, fenntarthatósági céljait is. A szakmai zsűri ezek alapján döntött a díjakról. A Lidl Magyarország idei sikersorozata ismét megerősítette: a vállalat meghatározó szereplője a hazai kiskereskedelemnek, és a vásárlói élmény, valamint a minőség iránti elkötelezettségben is az élvonalban jár.