A LIDL NAGYOBB SEBESSÉGRE KAPCSOL: A RED BULL SHOWRUN HIVATALOS PARTNERE LETT
08.08.2025 | Budapest
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel rukkolt elő és hivatalos partnerként csatlakozott a motorsport egyik leglátványosabb városi eseményéhez, a Red Bull Showrunhoz. A Lidl nemcsak a helyszínen lesz jelen izgalmas aktivitásokkal, hanem a Red Bullal karöltve már az eseményt megelőzően is különleges élményekkel és nyereményjátékkal készül. Utóbbi keretében VIP jegyet és exkluzív személyes találkozót nyerhetnek a vásárlók David Coulthard F1-legendával.
A két nagy márka, a Lidl és a Red Bull együttműködése nem újkeletű, most azonban mindezt új szintre emelték. A Puskás Arénában és környékén szeptember 20-21-én megrendezésre kerülő Red Bull Showrun hivatalos partnereként a Lidl célja, hogy a minőségi termékek mellett megismételhetetlen élményt kínáljon mindenki számára.
„A Red Bull márkával tavaly kezdtük el az együttműködést, idén pedig a Red Bull Showrun hivatalos partnereként tovább mélyítjük a kollaborációt közös értékeink mentén. Elkötelezettek vagyunk a minőségi termékek, az innováció és a teljesítmény mellett egyaránt, ezzel a partnerséggel pedig a legnagyobb nyertesek ezúttal is a vásárlók lesznek, hiszen exkluzív terméket, aktivitásokat és felejthetetlen élményeket kapnak” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.
Az energiaitalnak az esemény apropóján készült exkluzív változata kizárólag a Lidl áruházakban kerül forgalomba, s itt még nem áll meg a Lidl: a show-t megelőzően és a helyszínen is számos izgalmas és különleges játékkal és aktivitással készül a diszkontlánc.
Szavazás magyar művészek bukósisak-terveire
A Lidl és a Red Bull ráadásul egy történelmi együttműködéssel is örökké emlékezetessé teszi a Red Bull Showrun Budapestet: a nemzetközi eseménysorozat történetében először egy teljesen személyre szabott, egyedi sisakban gördül majd ki a pályára Patrick Friesacher, a bemutató egyik F1-es pilótája. A Lidl vásárlói szavazhatják meg, hogy a két magyar művész – Törőcsik Dániel tetoválóművész és Mentha graffiti művész – által tervezett bukósisakok közül melyiket viselje majd a versenyző. Ezt a Lidl bolti kihelyezésen megtalálható QR-kód segítségével a redbull.hu/showrun oldalon tehetik meg a Lidl vásárlók az AP kódjuk feltöltésével. A játékban résztvevők a Red Bull Showrunra VIP belépőjegyet, illetve David Coultharddal, az F1-legendával való személyes találkozást is nyerhetnek.
F1 életérzés 3 Lidl parkolóban
A diszkontlánc a Red Bullnak köszönhetően következő napokban a pit stop varázsát is elhozza a vásárlóknak. Az alábbi három helyszínen a Lidl üzletek parkolóiban egy igazi F1 versenyautón lehet kipróbálni a kerékcserés játékot:
• augusztus 7. (csütörtök) 16:00-20:00 óra: Budapest, Fehérvári út 211.
• augusztus 8. (péntek) 16:00-20:00 óra: Eger, Mátyás király út 144.
• augusztus 10. (vasárnap) 15:00-19:00 óra: Győr, Szeszgyár u. 6.
A szórakozás mellett ráadásul minden helyszínen a leggyorsabb versenyzők 1-1 páros belépőt kapnak a vasárnapi Red Bull Showrun-ra, valamint a limitált kiadású Red Bullt is megkóstolhatják.
A Lidl Magyarország ezzel a kampánnyal ismét bizonyítja: nemcsak a mindennapi bevásárlásban, hanem az élmények terén is élen jár.