Újabb díjat zsebelt be a Lidl siófoki áruháza
12.10.2020 | Budapest
StarStore 2020 díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország siófoki áruházát diszkont kategóriában, amelyet az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián ismertettek és mutattak be az FMCG piac jelenlévő szereplőinek. A zsűri értékelte többek között a külső és belső dizájnt, a széles árukínálatot, a célcsoportnak megfelelő értékesítési koncepciót és a kiszolgálás minőségét. Az idén megújult siófoki bolt bezsebelte már Az Év Boltja 2020 díjat is, szintén diszkont kategóriában.
A Trade magazin ismét versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. Az idei évtől StarStore (előző években SuperStore) versenyen olyan boltok indultak, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a könyvesbolton át, a nemzeti dohányboltokig épp úgy, mint a patikák, gyártói márkaboltok és idéntől a vendéglátóipari egységek is.
A magas színvonalú pályamunkákat 2020. szeptember 22-25. között mutatták be az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián. Az eredményhirdetésre 2020. szeptember 24-én, a konferencia gálavacsoráján került sor. A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a kategóriák nyertesei átvették az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló Hollóházi porcelán csillagokat.
A neves, szakmai zsűri diszkont kategóriában a Lidl Magyarország siófoki áruházát találta méltónak a rangos, StarStore 2020 díjra. A vállalat 10 éve nyitotta meg ezt a Balaton-parti, immár legnagyobb alapterületű Lidl áruházat. Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor. Az áruház közel egy hónapig tartott zárva, és a fáradhatatlan munkát követően – a vevők óriási érdeklődése közepette – 2020. február 20-án, megújult külsővel és modernebb belsővel nyitotta meg újra kapuit a vásárlóközönség előtt.
A több mint 1500 m2-es eladótér lehetővé teszi a rendkívül széles árukínálat biztosítását, így a széles, friss hús és húskészítmények, valamint tejtermékek kínálatát. A diszkontlánc számára kiemelten fontos a mindig friss, kiváló minőségű zöldség- és gyümölcs kínálat, amely immár 42 m2-en várja a vásárlókat, ahol átlagosan legalább 130 féle termék közül válogathatnak. Mindemellett az áruházlánc a magyar termékek kínálatának folyamatos bővítésére nagy figyelmet fordít, így a siófoki üzletben is kiemelt helyet kaptak a Hazánk Kincsei sajátmárkás árucikkek, és több olyan termékkel is büszkélkedhet, mely 2019-ben és 2020-ban elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat is.
„Vállalatunk a siófoki üzlet modernizálása során nem csak a magas vásárlói élmény megteremtését vette figyelembe, hanem azt is, hogy olyan környezettudatos és környezetbarát megoldásokat valósítson meg a fenntartható fejlődés jegyében, melyek hozzájárulnak a tudatos vásárlók elégedettségének növeléséhez. Külön öröm, hogy a StarStore elismerés is azt mutatja, hogy a szakmai bizottság és a vásárlók egyaránt nagyra értékelik a Lidl Magyarország ez irányú törekvéseit.” - emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.