Ismét a legkiválóbb márkák között szerepel a Lidl
Nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat
08.06.2020 | Budapest
A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca, immár nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.
A Lidl Magyarország nyolcadik alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda szakmai szempontok szerint.
A vállalat 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát köszönhetően magas minőségű, kedvező árú, minden igényt kiszolgáló termékkínálatának. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerés kapcsán elmondta: „Fontos visszajelzés számunkra, hogy a szakmai zsűri továbbra is az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon vállalatunkat, amely azt is jelzi egyben, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel.” majd hozzátette: „A vásárlók maximális kiszolgálásán túl különös figyelmet fordítunk a hazai értékekre, hazai beszállítóinkra a magyar gazdaság támogatásának jegyében. Ugyanakkor köszönettel tartozunk annak a több mint 6000 munkavállalónknak is, akik lelkiismeretes, áldozatos munkájukkal hozzájárultak sikereinkhez.”
A Superbrands díjakat idén tizenhatodik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága, akik a döntést több lépcsős előszűrést követően hozták meg. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban, mely olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Idén huszonöt éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.