Százhatvanhárom millió forinttal segítette a Lidl a rászorulókat

19.12.2019 12:00:00 | Budapest

Bár az év még le sem zárult, a Lidl Magyarország ezidáig rekord összegben, összesen 163 millió forinttal támogatta a rászorulókat, azon belül is elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekeket. Legutóbbi, karácsonyi kampányának köszönhetően több mint 3 millió forint értékben, összesen 750 hátrányos helyzetű családnak juttat el tartós élelmiszercsomagokat még az ünnepek előtt, azzal a nem titkolt céllal, hogy a nélkülözők asztalára is kerülhessen ünnepi menü. A Lidl ugyanakkor fontosnak tartja, hogy felelős vállalatként ne csak a karácsony közeledtével, hanem egész évben segítő kezet nyújthasson azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra.

A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése. Az idén 15. születésnapját ünneplő vállalat éppen ezért nem csak az ünnepek közeledtével tartja fontosnak a karitatív tevékenyéget, amelyet jól mutat, hogy idén rekord összegben, összesen 163 millió forint értékben adományozott.

Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalási programja során elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekekre és családjukra fókuszál és a 2019-es gazdasági évet tekintve eddig összesen 116 millió forint értékben juttatott el számukra többek között ruhaneműket, élelmiszert, háztartási termékeket és eszközöket, technológiai eszközöket, kozmetikumokat, játékokat és egyéb, nem élelmiszer jellegű termékeket. Emellett a vállalat 2019. májusa óta havonta 5 millió forint, vagyis eddig összesen 40 millió forint értékű élelmiszerrel támogatta a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő, ápolásra szoruló gyermekek egészséges étkeztetését, amelyet a jövőben is folytatni kíván. A gyermekek mellett a kisállatokra is gondolt cég és több millió forint értékben járult hozzá a NOÉ Állatotthon Alapítvány cicáinak és kutyusainak élelmezéséhez.

Az adventi, karácsonyi időszak ugyanakkor minden évben kiemelt fontosságú a cég életében. A szeretet ünnepéhez közeledve hasonlóan az elmúlt évekhez a vállalat arra törekedett, hogy minél több hátrányos helyzetű kisgyermeknek és családjuknak szebbé tehesse a karácsonyát. Az idei kampány során a Lidl vásárlói és social média követői egy különleges adventi kalendáriummal (https://lidljatek.hu/advent/) hangolódhatnak rá a karácsonyra. Az ablakok kinyitásával a nyeremények mellett érdekes és humoros tényeket tudhatnak meg a karácsonyról. A naptár azonban nem csak a játékosoknak rejtett meglepetéseket. Az áruházlánc 2019. december 1. és 15. között minden egyes kinyitott ablak után 10 Ft-ot adományozott, melyet végül tartós élelmiszercsomagok formájában adott át a Baptista Szeretetszolgálatnak, akik segítenek abban, hogy még az ünnepek előtt a lehető legjobb helyre kerüljenek a csomagok.

Vásárlóinktól rendkívül sok pozitívum gondolatot, szeretetet kapunk egész évben, és azt látjuk, hogy örömmel térnek be hozzánk. Fontosnak tartjuk, hogy ebből merítve mi is visszaadhassunk, még pedig azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra. Az Adventi Meglepetés kampányunk eredményeképpen, a játékhoz csatlakozókkal közösen a Lidl  Magyarország 3.034.500 Ft értékben 750 család karácsonyi készülődéséhez tud segítséget nyújtani.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

 

Sajtókapcsolat

Lidl sajtóosztály
sajto@lidl.hu

Letöltés

Letöltés (372.06 KB)

Megosztás

Egyéb dokumentumok
Tudj meg többet