Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

Hét termékkategóriában díjazták a Lidl termékeit

18.09.2019 12:00:00 | Budapest

Érték és Minőség Nagydíj

Hét termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország a Parlament Felsőházi Termében szeptember 10-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett díjátadón. A szakmai megmérettetés zsűrije mindenekelőtt az áruk minőségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során.

A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon idén hét különböző kategóriában nyerte el a minőségtanúsító védjegyet és vehette át a díjakat a saját márkás hazai készítésű Tokaji Amethyst termékcsaládért, az első saját házasítású saját márkás prémium Celeste Egri Prémium Bikavérért, a Húsfarm GMO mentes baromfi termékcsaládért, a 100%-ban újrahasznosított öko bevásárló textiltáskákért, a helyben sütött pogácsa termékcsaládért, a Trattoria Alfredo Magyaros Pizzáért, valamint az idén bevezetésre került új saját márkás Pikok Pure termékcsaládért.

Dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke és a pályázat fővédnöke a díjátadón elmondta, hogy az Érték és Minőség Nagydíjat a magas minőségű áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek részére alapították, hogy ösztönözzék a szolgáltatások fejlesztését, ezáltal elősegítve a gazdaság fellendülését és az export növekedését.

„A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez a magyar termékekre, a magyar termelők támogatására, külpiacokra történő segítésükre. Felelős vállalatként feladatunk továbbá, hogy a fenntarthatóságot szem előtt tartva megfeleljünk a minőségre vonatkozó ígéretünknek. A tavalyi évben három kategóriában, illetve a most hét kategóriában elnyert Érték és Minőség Nagydíj is kiválóan bizonyítja, hogy a vállalatunk által forgalmazott termékek kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon.” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.  

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, majd 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot. Ennek eredményeként mára több mint 300 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lild áruházakban közel 60%-os a magyar termékek aránya, így összesen 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.

 

Sajtókapcsolat

Lidl sajtóosztály
sajto@lidl.hu

Kategóriák


Letöltés

Letöltés (446.31 KB)

Megosztás

Egyéb dokumentumok
Tudj meg többet