Sikeréhség kampány

Sikeréhség kampány - A Lidl és a P&G közös programja - 2015

A P&G és a Lidl újra 5 millió forinttal támogatja az éhező gyermekeket

A Procter & Gamble és a Lidl újabb sikeres közös jótékonysági programjának eredményeként a kezdeményezők 2015-ben is 5 millió forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programját – a tavalyi kampány után immáron másodszor. Az adomány 110 rászoruló gyermek fél éves melegétel-ellátását biztosította. A kampány keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki a Lidl magyarországi üzleteiben P&G termékeket vásárolt 2015. április és július között, a P&G ugyanis termékenként 10 forintot különített el a célra.

A szimbolikus 5 millió forint értékű csekket Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól. A program zárásaként a támogatott gyerekek együtt ebédeltek Oláh Gergővel, Berki Krisztiánnal, valamint az alapítvánnyal és a sajtó képviselőivel.

Sikeréhség_2014

Sikeréhség kampány - A Lidl és a P&G közös programja - 2014

A Lidl a P&G-lel együttműködésben 5 millió forinttal támogatja az éhező gyerekeket

Sikerrel zárult a Lidl és a Procter & Gable közös, vásárlókati is mozgósító adománygyűjő akciója. A 2014 végi kezdeményezéssel a két jótékony vállalat a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatta 4 település rászoruló családjait és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosítja fél évre a melegétel-ellátást.

Az adományozók emellett különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyermekeknek: egy felejthetetlen napot tölthettek a Budapesti Állatkertben a kampány két nagykövetével, Oláh Gergő énekessel és Berki Krisztián olimpikonnal.  A Lidl és a P&G közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásároltak 2014 szeptemberében és októberében, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermétkeztetési Alapítvány céljait.