Sikeréhség kampány - A Lidl és a P&G közös programja - 2015
A P&G és a Lidl újra 5 millió forinttal támogatja az éhező gyermekeket
A Procter & Gamble és a Lidl újabb sikeres közös jótékonysági programjának eredményeként a kezdeményezők 2015-ben is 5 millió forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programját – a tavalyi kampány után immáron másodszor. Az adomány 110 rászoruló gyermek fél éves melegétel-ellátását biztosította. A kampány keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki a Lidl magyarországi üzleteiben P&G termékeket vásárolt 2015. április és július között, a P&G ugyanis termékenként 10 forintot különített el a célra.
A szimbolikus 5 millió forint értékű csekket Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól. A program zárásaként a támogatott gyerekek együtt ebédeltek Oláh Gergővel, Berki Krisztiánnal, valamint az alapítvánnyal és a sajtó képviselőivel.