A Lidl a P&G-lel együttműködésben 5 millió forinttal támogatja az éhező gyerekeket
Sikerrel zárult a Lidl és a Procter & Gable közös, vásárlókati is mozgósító adománygyűjő akciója. A 2014 végi kezdeményezéssel a két jótékony vállalat a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatta 4 település rászoruló családjait és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosítja fél évre a melegétel-ellátást.
Az adományozók emellett különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyermekeknek: egy felejthetetlen napot tölthettek a Budapesti Állatkertben a kampány két nagykövetével, Oláh Gergő énekessel és Berki Krisztián olimpikonnal. A Lidl és a P&G közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásároltak 2014 szeptemberében és októberében, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermétkeztetési Alapítvány céljait.