Gyermeknapi Verslánc kampány
1 millió forinttal támogatta a gyermeknapi álmok megvalósulását a Lidl!
2016 tavaszán különleges kampányt indított a Lidl Magyarország Gyermeknapi Verslánc elnevezéssel. A kezdeményezés célja az volt, hogy ráirányítsa az emberek figyelmét a gyerekek-felnőttek kapcsolatára. Az áruházlánc közösségi oldalán arra kérte követőit, hogy osszanak meg szavakat arról, vajon hogyan látnak minket, felnőtteket a gyermekek. A beküldött legnépszerűbb szavakból humoros gyermekversek születtek, ezek illusztrálásával egy egyedi kifestő valósult meg. A gyermekversek szavait beküldők automatikusan 10 forinttal támogatták az Őrangyalok Ligája kezdeményezést is, melyet azért hívtak életre, hogy gyermekotthonban élő, hátrányos helyzetű gyerekek álmait valósítsák meg. A Gyermeknapi Verslánc kampányban összegyűlt 1 millió forintos támogatásnak köszönhetően, többek között Budapest Főváros Önkormányzat Gyermekotthonának 11 lakója is különleges élménnyel gazdagodott. A fiatalok egy rendkívüli gyermeknapi esemény keretében finom édességeket sütöttek a Lidl szakácsnőjével, Mautner Zsófival közösen.