Kávé fenntarthatóság

picture

„A napi cselekedeteink során vállaljuk a gazdasági, társadalmi és környezetvédelmi felelősséget." A Lidl Magyarország ezzel a vállalati alapelvvel folyamatos elkötelezettséget vállal - a társadalom és az ökológia terén megvalósítandó átalakítások mellett - az emberért és a természetért. Ezt kiterjesztettük a kávé területére is, mert mint az egyik legnépszerűbb ital, a kávé része hétköznapjainknak, frissít és lendületet ad a mindennapokhoz. A legfontosabb mégis az a tudat, hogy a Lidl évek óta elkötelezett  - a nemzetközi szinten elismert partnereivel együtt - a fenntarthatóbb kávétermesztés mellett, ennek következtében olyan saját márkás termékeket szeretne kínálni vevőinek, melyek a felelősséget képviselik.

Már ma is minden saját márkás kávépárnánk és kávékapszulánk fenntarthatósági védjeggyel rendelkezik. Összességében arra törekszünk, hogy 2020 végéig a kávémennyiség 30 %-át az UTZ Certified, a Rainforest Alliance vagy a Bio fedezze. A célunk, hogy 2022 végégig elérjük az 50 százalékos tanúsítást.

Állásfoglalás