Cellulóz fenntarthatóság

picture

„A napi cselekedeteink során vállaljuk a gazdasági, társadalmi és környezetvédelmi felelősséget." A Lidl Magyarország ezzel a vállalati alapelvvel fogalmazza meg az ember és a természet iránt vállalt felelősségét. Ennek a felelősségvállalásnak a teljesítése érdekében készítettük ezt az állásfoglalást, amely figyelembe veszi a cellulózt tartalmazó saját márkás árucikkek és csomagolásuk beszerzése során tanúsított felelősségteljes és fenntarthatóbb magatartást.

A fogyasztók szigorú szabványokat várnak el a fa-, ill. cellulóz alkotóelemek felhasználásával készült árucikkek előállítása során. Felismertük ezt a fogyasztói elvárást, melynek megfelelésre törekszünk. Ebben kiemelten fontos a Lidl Magyarország számára a hitelesség és a megvalósíthatóság. Az értéklánc érintett szereplőivel és azok érintett feleivel együttműködve szeretnénk hozzájárulni a környezetvédelmi- és társadalmi szempontból fenntarthatóbb faanyag-gazdálkodáshoz.

Célunk, hogy valamennyi saját márkás termékünknél, a saját márkás csomagolásokat és a címkéket is beleértve, (pl. PEFC tanúsított) újrahasznosított anyagra vagy FSC-tanúsítvánnyal rendelkező friss rostra térjünk át. Megvalósult eredményünk: 2016 májusától saját márkás, Pilos termékeink csomagolása magán viseli az FSC®emblémát.

Állásfoglalás