HUNGERIT ZRT.

Hungerit Zrt.

Mikor kezdődött az együttműködésük a Lidl Magyarországgal?

2005-ben négyféle fagyasztott termékkel, 63 millió Ft értékben kezdődött az együttműködésünk a Lidl Magyarországgal. Egy évvel később már 8 féle termékünk került az árházak polcaira, 2011-ben pedig már négyszer annyi árut szállítottunk, mint az azt megelőző évben, összesen közel 2 milliárd Ft értékben. Büszkén mondhatjuk, hogy az elmúlt 9 év alatt a tizennégyszeresére emelkedett az eladott árucikkek száma, így tavaly már 56 féle termék, 4.755.872 kg mennyiséggel került eladásra.

Az önök szempontjából miért jó a Lidl beszállítójának lenni? Hogyan hatott a cég működésére?

Az évek alatt dinamikusan bővülő szortiment a friss csirke beszállítással teljesedett ki, és egy jól tervezhető biztonságos alapot nyújt a magas minőségű, innovatív termékek időszakos megjelenéséhez. Korszakváltás következett be a vízi szárnyas termékek friss értékesítésével, és bátran mondhatjuk, hogy a Lidl és a Hungerit együttműködésének hatására átalakult a magyar családok konyhájában felhasznált baromfi alapanyagok választéka. A 2010-es friss kacsacomb bevezetésétől a tavalyi évben eljutottunk egy színes szortiment kialakításához, melynek keretein belül 2014-ben több mint 700 tonna egész kacsa és darabolt kacsaterméket adtunk el.

Mekkora forgalomnövekedést realizáltak azzal, hogy a Lidl beszállítói lettek? Honnan hova jutottak el, hányszorosára nőttek, vagy épp hányszor több alkalmazott van az együttműködés megkötése óta?

A Lidl Magyarországgal való együttműködés óta jelentős forgalomnövekedést realizáltunk. Kezdetben 4 termékkel és 63 millió Ft-os forgalommal indultunk, 2014-ben ez a szám már 56 féle termékre és közel 4 milliárdos forgalomra növekedett. Ez a forgalom 634 százalékos bővülését jelenti 9 év alatt.

Van esetleg kézzel fogható hatása a termékek ismertségére a Lidl-lel való együttműködésnek?

Mivel a vízi szárnyas termékeink világ győztes VALDOR DARFRESH csomagolásban kerülnek az üzletek polcaira, így jelentősen növelik a márka ismertségét is.

Mit gondol, milyen előnyei származhatnak egy vállalatnak abból, ha a Lidl beszállítója lehet? Miért ajánlaná másoknak is a csatlakozást?

Egy megbízható partnerrel világos korrekt üzleti viszonyban lehet együtt működni, mely dinamizmust ad a cégnek és a külföldi piacainak kapuit is szélesre tárja a magyar termékek előtt. A Lidl beszállítói programja potenciális lehetőségeket kínál a magyar kis- és középvállalkozások számra, amellyel érdemes élni.

Magyar József, a Hungerit Zrt. elnök-vezérigazgatója