Mikor kezdődött az együttműködésük a Lidl Magyarországgal?
A Fornetti és a Lidl Magyarország együttműködése 2010. első felében kezdődött a bake-off felületek kialakításával és az azokhoz szállított termékekkel.
Az önök szempontjából miért jó a Lidl beszállítójának lenni? Hogyan hatott a cég működésére?
A Lidl a magyarországi FMCG piac meghatározó szereplője, így a vele való stratégiai együttműködés kétségtelenül visszaigazolja a partner szakmai felkészültségét és piaci képességeit is. Az általános európai standardoknak való megfelelés, amit a Lidl támaszt partnereivel szemben ugyan csak fontos számunkra.
Mekkora forgalomnövekedést realizáltak azzal, hogy a Lidl beszállítói lettek? Honnan hova jutottak el, hányszorosára nőttek, vagy épp hányszor több alkalmazott van az együttműködés megkötése óta?
Bár a Fornetti Kft. a Lidl-lel való együttműködést megelőzően is nemzetközi terepen is komoly elismeréssel bíró cég volt már, az együttműködés gazdasági eredményei a Fornetti cégcsoport életében jelentős nagyságrendűek voltak.
Mit gondol, milyen előnyei származhatnak egy vállalatnak abból, ha a Lidl beszállítója lehet? Miért ajánlaná másoknak is a csatlakozást?
A fogyasztónak megfelelni akaró teljesítménykényszer és a bake-off sarkok által támasztott speciális sütőipari igények folyamatos fejlesztésre sarkallják vállalatunkat, ezzel a fejlesztési képességgel és sebességgel versenytársaink nem rendelkeznek nemzetközi szinten sem, így alapvetően komoly lépéselőnyre lehet szert tenni.
Bánhidi Attila, a Fornetti Kft. kereskedelmi és marketing-igazgatója, ügyvezetője