Hazánk Kincsei

Hazánk Kincsei

HAZAI ÍZEK A LIDL KÍNÁLATÁBAN

A Lidl Magyarország számára évek óta kiemelten fontosak a hazai értékek, így a hazai beszállítók és termékeik, ezért 2017 augusztusában saját fejlesztésként bevezette a Hazánk Kinsei márkát.

A márkacsaládban olyan magyar termékek találhatóak meg, amelyek a hazai ízeket kedvelő, a hagyományokhoz kötődő fogyasztói igények alapján kerültek kifejlesztésre. A magyar konyha legkedveltebb termékein, mint az elmaradhatatlan magyar paprikán túl, a szörpök, a sajtok és tejtermékek, a magyar kolbászok és szalámik széles választéka található meg a termékkínálatban.

picture

A Hazánk Kincsei termékek egytől egyig magyar beszállítók termékei, amelyek kedveltsége és sikeressége a vásárlók körében azért is kiemelkedő, mert pontosan azt nyújtják számukra, amit elvárnak tőlük: a magyar értékek közvetítését. A Hazánk Kincsei márka megkönnyíti a vásárlók választását és biztosítja, hogy a vásárlók magyar termékeket vegyenek le a polcokról. A termékek csomagolása is egyedi, amely a magyar népmesék világát idézi, és a magyar konyha tradicionális ízeit hozza közelebb a vásárlókhoz.

A termékek kedveltsége a hazai vásárlók körében kiemelkedő, ezért az áruházlánc tovább bővíti kínálatát, így vásárlói most már közel hetven különböző termék közül választhatnak az állandó és akciós kínálatból.

picture

A Hazánk Kincsei márka termékei a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek,
hazai termelőktől és beszállítóktól származnak.
Az ország minden tájegységéről szármázó termékek utánpótlását biztosítják a magyar beszállítók, így a Lidl vásárlói az áruházak polcairól emelhetik le ezeket a „kincseket”, úgy mint például a Nyíregyházáról érkező Hazánk Kincsei szatmári almalevet, a Kaposvárról származó Hazánk Kincsei zselici teljes tejet, vagy a Kecskeméti Hazánk Kincsei darált-nyers csípős paprikát.

„A Lidl a magyar tradíciók megőrzése jegyében hozta létre a Hazánk Kincsei márkát, ezzel is hosszú távon hozzájárulva a fenntartható gazdálkodás és a felelősségteljes termékválaszték kialakításához."- mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, majd 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot.

Ennek eredményeként mára közel 500 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lild áruházakban közel 60%-os a magyar termékek aránya, így összesen 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.

picture

Sajtóközlemények