

Minőség mindenkinek
"Mindig a legjobb minőség – ár arány" - Kiváló minőségű termékeket kínálunk vásárlóink számára. Így biztosítjuk, hogy több millió vásárlónk az alapterméknél többet engedhessen meg magának.
A Lidl termékkínálata mindenki számára vonzó, legyen szó akár napi, akár heti bevásárlásról. A vállalat kifejezetten büszke saját márkás kínálatára, melyek minőségét a vevők elégedettsége és visszatérése is igazolja. Különösen kedveltek a friss termékek – a zöldség-gyümölcs, a helyben sütött pékáru és a húsok –, de nagy érdeklődés övezi a hetente változó non-food kínálat újdonságait is. A Lidl igyekszik figyelembe venni a megváltozott vásárlói igényeket, így az utóbbi években új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét.
Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzon együtt és minél nagyobb arányban kerüljenek magyar beszállítóktól származó termékek az áruházak polcaira. E döntés értelmében a vállalat 2013-ban elindította a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, melynek köszönhetően ma már több száz hazai beszállítóval dolgozik együtt és a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszereinek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a hazai vállalkozások számára növekedést, fejlődést és munkahelyteremtést jelent.
A Lidl-nél a bevásárlás többet jelent az egyszerű alapélelmiszerek beszerzésénél, így magasabb életszínvonalat is biztosít vásárlói és családjuk számára.



Lidl a magyar beszállítókért
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai értékek, ezért 2013 márciusában elindítottuk a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhassunk vásárlóinknak, és még több hazai beszállítóval tudjunk együttműködni. Ennek eredményeként az indulást követő két évben 1700-féle magyar termékkel gazdagodott a szortiment, 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, a magyar termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulását megelőzően. Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai áruházainkban közel 60%-os a magyar termékek aránya, célunk azonban ezt a számot még tovább növelni.
Magyar beszállítóinknak - az áruházak nyújtotta ismertség mellett - lehetőséget biztosítunk arra is, hogy termékeik külföldi Lidl áruházak polcaira is eljussanak, ezáltal új, nemzetközi piacok nyílhatnak meg előttük. A program indulásakor 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, addig ma már közel 500 magyar beszállító több mint 700-féle termékéhez juthatnak hozzá 24 európai ország Lidl vásárlói.
A Lidl Magyarországnál nemcsak magunkkal, hanem beszállítóinkkal szemben is a legmagasabb minőségi szabványokat állíjuk fel. A régóta fennálló, bizalmas partnerségekben közösen határozzuk meg a megoldásokat a közös minőségi célok elérése érdekében. A hazai értékek fontos szerepet képviselnek a Lidl Magyarország számára, mert ez az egyetlen módja annak, hogy szoros együttműködést alakítsunk ki annak érdekében, hogy például friss gyümölcsöket és zöldségeket kínáljunk üzleteinkben.
A Lidl részére történő beszállítás feltétele elsődlegesen az IFS (Higher level) szabvány követelményei szerint tanúsított minőségirányítási rendszer működtetése, azonban a Lidl a BRC (Grade A) vagy az FSSC tanúsítványokat is elfogadja. A Lidl vállalaton belül, illetve az üzleti partnereivel fennálló kapcsolatai során is odafigyel arra, hogy a legalapvetőbb társadalmi normákat betartsák. A Lidl tagja a „Business Social Compliance Initiative (BSCI)“ közösségi kezdeményezésnek az Európai Külkereskedelmi Szövetség keretein belül. A fent említett alapokon a Lidl egy saját Magatartási Kódexet dolgozott ki, melynek célja a legalapvetőbb társadalmi normák betartatása a különböző országokban lévő üzleti partnereinél. Ezek a normák a Lidl és üzleti partnerei között fennálló kapcsolat fontos részét képezik.