Minőség mindenkinek

"Mindig a legjobb minőség – ár arány" -  Kiváló minőségű termékeket kínálunk vásárlóink számára. Így biztosítjuk, hogy több millió vásárlónk az alapterméknél többet engedhessen meg magának.
A Lidl termékkínálata mindenki számára vonzó, legyen szó akár napi, akár heti bevásárlásról. A vállalat kifejezetten büszke saját márkás kínálatára, melyek minőségét a vevők elégedettsége és visszatérése is igazolja. Különösen kedveltek a friss termékek – a zöldség-gyümölcs, a helyben sütött pékáru és a húsok –, de nagy érdeklődés övezi a hetente változó non-food kínálat újdonságait is. A Lidl igyekszik figyelembe venni a megváltozott vásárlói igényeket, így az utóbbi években új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét. 
Mindezek mellett a Lidl kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél több magyar termék szerepeljen, ezért az 1400 különböző terméket jelentő állandó kínálatának közel 60%-a magyar beszállítóktól származik.
A Lidl-nél a bevásárlás többet jelent az egyszerű alapélelmiszerek beszerzésénél, így magasabb életszínvonalat is biztosít vásárlóink és családjuk számára.
 

Naponta többször frissen sütve

Hetente változó élelmiszer és nem-élelmiszer akciók

kevesebb mint 24 órán belül a termőföldről a Lidl áruházak polcaira

Naponta 1200 – 1700 különböző minőségi termék az áruházakban

Közkedvelt és díjazott márkás és saját márkás termékek

Felelősségteljes partnerek

termékkínálat

Saját márkás termékeink

Termékeink származása fontos számunkra, legyen szó hazai és szezonális termékről, biotermékekről és fenntartható kereskedelemből származó termékekről, vegetáriánus élelmiszerekről, valamint különösen bőrbarát textíliákról. Az átgondolt termékválasztékunkban vásárlóink olyan kedvelt saját márkás termékeket találhatnak, melyeket csak a Lidl-nél vásárolhatnak meg. A friss élelmiszerektől kezdve, a nemes borokon, az állateledeleken és tisztítószereken keresztül egészen az akciós termékekig, vásárlóink mindent megtalálnak a Lidl-ben a napi bevásárláshoz.

Minőségi követelmények

Minőségi követelményeink

A minőség és a frissesség fontos számunkra. Vásárlóink minden nap bízhatnak ebben, mert a Lidl Magyarország szigorú előírásokat, magas minőségi követelményeket támaszt beszállítóival szemben, így a legmagasabb standardok vannak érvényben – mind a gyártás során, mind a partnereinkkel szemben, mind pedig a teljes beszállítási láncban. Ha valamivel kapcsolatban elégedetlenség merül fel, alaposan megvizsgáljuk az esetet és ellenőrzésünk alatt folyamatosan javítjuk termékünket. Természetesen olyan folyamatokat alkalmazunk, melyek vészhelyzetek esetén következetesen védik a fogyasztókat; ennek során tájékoztatjuk vásárlóinkat és szükség esetén az érintett terméket visszahívjuk.
Szigorú ellenőrzések révén gondoskodunk a friss élelmiszerekről, a zamatos gyümölcsökről és a biztonságos gyerekjátékokról. Magas standardokkal és precíz minőségirányítással garantáljuk, hogy termékeink vásárlóink igényeit nap mint nap kielégítik. Mielőtt saját márkás termékeink felkerülnek az áruházak polcaira, ellenőrizzük és teszteljük őket. Így válunk megbízható és felelősségteljes partnerekké a kereskedelemben.

lidl

Termékjelölések és tanúsítványok

A Lidl Magyarország felelősséget vállal a biztonságért, a minőségért és a környezetvédelemért. A fogyasztók ma célzottan keresik azokat az élelmiszereket, melyek táplálkozási igényeiknek és értékeiknek megfelelnek. A Lidl elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett, így kínálatban megtalálhatók a fenntartható kereskedelemből származó kávé, fenntartható halászatból származó hal és tenger gyümölcsei, fair trade élelmiszerek és termékek.

Egyéb termékkínálatunk esetében is bízhatnak vásárlóink a termékek biztonságában és a minőségben. Mi ezt a Lidl Magyarországnál különböző védjegyekkel és környezetvédelmi szervezetek ismert logóival jelöljük. Ezek a védjegyek és logók megmutatják például azt, hogy a textileket káros anyagokra vagy erős UV-védelemre teszteltük. 
Termékválasztékunkban megtalálható például tapadásmentes gofrisütő és olyan bútor is, amelyek természetközeli erdőgazdálkodásból származnak, melyek a fenntarthatóságot fémjelzik úgy mint, a Fairglobe és a Bio-Organic.

Lidl a magyar beszállítókért

Lidl a magyar beszállítókért

A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai értékek, ezért 2013 márciusában elindítottuk a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhassunk vásárlóinknak, és még több hazai beszállítóval tudjunk együttműködni. Ennek eredményeként az indulást követő két évben 1700-féle magyar termékkel gazdagodott a szortiment, 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, a magyar termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulását megelőzően. Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai áruházainkban közel 60%-os a magyar termékek aránya, célunk azonban ezt a számot még tovább növelni.

Magyar beszállítóinknak - az áruházak nyújtotta ismertség mellett - lehetőséget biztosítunk arra is, hogy termékeik külföldi Lidl áruházak polcaira is eljussanak, ezáltal új, nemzetközi piacok nyílhatnak meg előttük. A program indulásakor 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, addig ma már közel 500 magyar beszállító több mint 700-féle termékéhez juthatnak hozzá 24 európai ország Lidl vásárlói.

A Lidl Magyarországnál nemcsak magunkkal, hanem beszállítóinkkal szemben is a legmagasabb minőségi szabványokat állíjuk fel. A régóta fennálló, bizalmas partnerségekben közösen határozzuk meg a megoldásokat a közös minőségi célok elérése érdekében. A hazai értékek fontos szerepet képviselnek a Lidl Magyarország számára, mert ez az egyetlen módja annak, hogy szoros együttműködést alakítsunk ki annak érdekében, hogy például  friss gyümölcsöket és zöldségeket kínáljunk üzleteinkben. 

A Lidl részére történő beszállítás feltétele elsődlegesen az IFS (Higher level) szabvány követelményei szerint tanúsított minőségirányítási rendszer működtetése, azonban a Lidl a BRC (Grade A) vagy az FSSC tanúsítványokat is elfogadja. A Lidl vállalaton belül, illetve az üzleti partnereivel fennálló kapcsolatai során is odafigyel arra, hogy a legalapvetőbb társadalmi normákat betartsák. A Lidl tagja a „Business Social Compliance Initiative (BSCI)“ közösségi kezdeményezésnek az Európai Külkereskedelmi Szövetség keretein belül. A fent említett alapokon a Lidl egy saját Magatartási Kódexet dolgozott ki, melynek célja a legalapvetőbb társadalmi normák betartatása a különböző országokban lévő üzleti partnereinél. Ezek a normák a Lidl és üzleti partnerei között fennálló kapcsolat fontos részét képezik.