Lidl a magyar beszállítókért
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai értékek, ezért 2013 márciusában elindítottuk a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, azzal a céllal, hogy még több magyar terméket kínálhassunk vásárlóinknak, és még több hazai beszállítóval tudjunk együttműködni. Ennek eredményeként az elmúlt két évben 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a szortiment, 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, a magyar termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulását megelőzően. Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai áruházainkban közel 60%-os a magyar termékek aránya, a célunk azonban ezt a számot még tovább növelni.
Magyar beszállítóinknak - az áruházak nyújtotta ismertség mellett - lehetőséget biztosítunk arra is, hogy termékeik külföldi Lidl áruházak polcaira is eljussanak, ezáltal új, nemzetközi piacok nyílhatnak meg előttük. Míg 2013-ban 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 117 magyar beszállító 289 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.
Lidl Wine Expo Hungary

Lidl Beszállítói Akadémia
