A Greenpeace Detox kampányának részeként a Lidl 2014-2020 között intenzíven dolgozott azon, hogy a potenciálisan káros anyagokat kivonja a saját márkás textil és cipő termékeinek gyártásából. 2014 decemberében a Lidl volt az első élelmiszer-kiskereskedő, aki részt vett a Detox kampányban.

A Lidl Detox vállalásának az volt a célja, hogy 2020-ig teljesen kivonja a Greenpeace által a textil-és cipőgyártásban veszélyesnek tartott anyagokat a saját márkás textil-és cipőtermékeiből vagy biztonságos anyagokkal helyettesítse azokat.

2020-ban a Lidl elmondhatja, hogy a lehető legnagyobb mértékben el tudta kerülni a környezetre káros anyagok használatát a textilgyártásban, ezáltal csökkentve az emberekre és a környezetre gyakorolt negatív hatásokat.

Az alábbi jelentés bemutatja a Lidl stratégiáját, áttekintést nyújt a Lidl által 2015-2020 között elért mérföldkövekről és összefoglalja 2019-től a megtett intézkedéseket és eredményeket. A dokumentum áttekintést nyújt arról is, hogy a Lidl mely célokat követi továbbra is a környezetbarátabb textil-és cipőgyártás elérése terén.