A Lidl Magyarország elkötelezett amellett, hogy:
2019 végéig a termékkínálatunkba tartozó minden virág és növény tekintetében 100%-ban tanúsított árura tér át.
2019 végéig megszünteti az egyszer használatos műanyag termékek, mint a szívószálak, eldobható műanyag poharak, tányérok és evőeszközök, valamint a műanyag fültisztító pálcikák értékesítését.
2020 végéig minden saját márkás kakaó terméknél 100%-ban tanúsított kakaót használjon fel.
2020 végéig a kávémennyiség 30 %-át tanúsított forrásból fedezze.
2020 végéig a pálma(mag)olaj tartalmú saját márkás Near-Food termékeknél 100%-ban tanúsított (Mass Balance) pálma(mag)olajat használjon fel.
2020 végéig törekszünk áttérni az összes Non-Food akciós termék, azaz a textiltermékek, lábbelik, kerti- illetve kempingtermékek, bútorok, játékok, dekorációs cikkek, médiatermékek, papír- és írószerek, valamint szerszámok és használati utasítások vonatkozásában is 100%-ban újrahasznosított anyagra vagy FSC-tanúsítvánnyal rendelkező friss rostra.
2021 végéig minden saját márkás terméknél, a saját márkás csomagolásokat és címkéket is beleértve, 100%-ban újrahasznosított anyagra vagy FSC-tanúsítvánnyal rendelkező friss rostra térjen át.
2022 végéig a kávémennyiség 50%-át tanúsított forrásból fedezze.
2022 végéig a pálma(mag)olaj tartalmú saját márkás élelmiszereknél 100%-ban tanúsított (Segregated) pálma(mag)olajat használjon fel.
2022 végéig saját márkás gyógynövény-és gyümölcstea termékeinknél elérjük a teamennyiség 50%-os tanúsítását.
2022 végéig a saját márkás zöld, fekete és rooibos tea termékeinknél elérjük a teamennyiségeknek a 100%-os tanúsítását.
2025 végéig legalább 20%-kal csökkenti műanyag-felhasználását, saját márkás termékei plasztik csomagolásainak újrahasznosíthatóságát pedig 100%-ig biztosítani fogja.
2025 végéig saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát átlagosan 20%-kal csökkenti.